نقشه مرگبار نوه برای سرقت از خانه پدربزرگ

به گزارش تور تایلند ارزان، شگردهایی برای سرقت پسر 25ساله وقتی این جمله را در اینترنت جست و جو کرد، چشمش به شگردی افتاد که به نظرش می توانست با اجرای آن تابلو فرش گران قیمت خانه پدربزرگش را سرقت کند، غافل از اینکه به اتهام قتل مادربزرگش دستگیر خواهد شد.

نقشه مرگبار نوه برای سرقت از خانه پدربزرگ

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از روزنامه همشهری، دوم آذر ماه گزارش مرگ اسرار آمیز زنی 75ساله به قاضی محمد جواد شفیعی، بازپرس ویژه قتل تهران اعلام و تحقیقات درباره مرگ این زن آغاز شد. آنالیز ها حکایت از این داشت که این زن به همراه همسرش درحالی که بی هوش بودند برای درمان به بیمارستانی در تهران منتقل شده اند، اما کوشش برای نجات زن بی فایده بوده و قلبش از تپش ایستاده است. شوهر 85ساله وی اما زنده بود و همچنان تحت درمان قرار داشت.

هنوز تعیین نبود که چه بلایی سر آنها آمده است و مأموران به تحقیق از دختر آنها که در بیمارستان حضور داشت پرداختند. او گفت: روز حادثه هرچه به پدر و مادرم زنگ زدم جواب ندادند. نگران شدم، چون سابقه نداشت که آنها بی خبر از من جایی بروند. راهی خانه شان شدم و با کلیدی که داشتم وارد خانه شدم و به محض ورود با پیکر نیمه جان مادر و پدرم روبه رو شدم که بی هوش روی زمین افتاده بودند. از سوی دیگر خانه به هم ریخته بود و با دیدن این صحنه وحشت کردم و فورا به اورژانس زنگ زدم.

بازگشت به زندگی

پزشکان علت اولیه مرگ زن 75ساله را مسمومیت اعلام کردند و به نظر می رسید که فردی با حضور در خانه آنها، این زوج را مسموم نموده و سپس دست به سرقت از خانه شان زده است. دختر آنها به مأموران گفت: آخرین بار پسر برادرم به نام فرزاد مهمان خانه پدر و مادرم بود. فرزاد هر ازگاهی به خانه آنها می رفت و سری به پدربزرگ و مادربزرگش می زد. مخصوصا از 5سال قبل که پدر و مادرش از هم جدا شدند. آخرین بار فرزاد به خانه پدر و مادرم رفته بود و احتمال می دهم که او از سرنوشت آنها اطلاع داشته باشد.

درحالی که تحقیقات ادامه داشت، مرد 85ساله پس از گذشت 3روز به طرز معجزه آسایی به زندگی بازگشت و به هوش آمد. تحقیق از این مرد مهر تأییدی بر حرف های دختر وی زد؛ چرا که تعیین شد آخرین کسی که به خانه زوج مسن رفته، نوه آنها فرزاد بوده است. پدربزرگ گفت: روز حادثه نوه ام فرزاد درحالی که برای ناهار کباب و دوغ خریده بود به خانه ام آمد. من به او مشکوک بودم، چرا که چند روز قبل هم با خرید غذا به خانه ما آمده بود که بعد از خوردن غذا حالمان بد شد و دچار سرگیجه شدیم. روز حادثه هم وقتی با کباب و دوغ به خانه ام آمد، به همسرم گفتم از غذایی که خریده نخورد، اما همسرم توجهی نکرد. من که به فرزاد اعتماد نداشتم، مقدار کمی از غذا را خوردم، اما همسرم تا آخر کباب و دوغش را خورد. بعد از آن دچار سرگیجه شدیم و از هوش رفتیم. چشمانم را که باز کردم در بیمارستان بودم. آنجا بود که فهمیدم 3روز بی هوش بوده ام و همسرم جان باخته است.

بازداشت نوه

آنالیز ها حکایت از این داشت که کسی جز فرزاد عامل این جنایت نیست. به همین دلیل بازپرس جنایی تهران دستور بازداشت وی را صادر کرد. متهم 25ساله روز سه شنبه بازداشت شد، اما در بازپرسی ها اصرار بر بی گناهی داشت. با این حال بازپرسی از وی ادامه داشت تا اینکه متهم صبح دیروز وقتی پیش روی قاضی محمد جواد شفیعی نهاده شد، راز قتل مادربزرگش را فاش کرد. او گفت: به پدربزرگ و مادربزرگش داروی بی هوشی خورانده تا دست به سرقت بزند، اما در نقشه خود ناکام مانده است. متهم پس از توضیح جزئیات حادثه به اتهام مباشرت در قتل عمدی مادربزرگ و آغاز به قتل پدربزرگش بازداشت شد و تحقیقات از وی ادامه دارد.

آرزوی خرید پراید111

پسر جوان می گوید که هرگز قصد نداشته بلایی بر سر مادربزرگ و پدربزرگش بیاورد و حالا پشیمان است. او می گوید که هدفش سرقت تابلو فرش نفیس خانه آنها بوده، اما ماجرا به قتل ختم شده است.

به خاطر سرقت یک تابلو، دست به جنایت زدی؟

اگر می دانستم مادربزرگم جانش را از دست می دهد و پدربزرگم تا پرتگاه مرگ پیش می رود هرگز چنین کاری را نمی کردم. تصور من این بود که آنها چند ساعتی عمیق می خوابند و بعد بیدار می شوند، اما تصورم اشتباه بود و حادثه وحشتناکی رخ داد. این عذاب وجدان تا آخر عمر با من خواهد بود.

چرا قصد سرقت از خانه پدربزرگ و مادربزرگت را داشتی؟

راستش را بخواهید مدت ها بود که رویای خرید یک پراید111 را داشتم. نمی دانید چقدر دلم می خواست چنین ماشینی بخرم، اما پولش را نداشتم. از طرفی در خانه مادربزرگ و پدربزرگم یک تابلو فرش دستباف نفیس وجود داشت که شنیده بودم 400میلیون تومان ارزش دارد. وسوسه شدم که آن را سرقت کنم تا برای خودم پراید111 بخرم. به همین دلیل نقشه سرقت کشیدم. برای اجرای این نقشه در اینترنت جست و جو کردم: شگردهای سرقت. یکی از مطالب درباره سرقت با شگرد بی هوشی بود. آن را خواندم و به نظرم بهترین راه بود. با خودم گفتم چند ساعتی بی هوش می شوند و من می توانم به راحتی تابلوفرش را سرقت کنم.

ظاهرا قبل از این حادثه هم قصد داشته ای آنها را بی هوش کنی، درست است؟

دفعه اول مقدار کمی داروی بی هوشی در غذای شان ریختم و آنها فقط حالشان بد شد. اما دفعه بعدی مقدار دارو را بیشتر کردم و بی هوش شدند. آن روز داروی بی هوشی را در دوغ حل کردم و به پدربزرگ و مادربزرگم دادم. وقتی بی هوش شدند، هرچه اتاق ها را جست و جو کردم تابلو فرش را پیدا نکردم. اثری از آن نبود و واقعا شوکه شده بودم. بی آنکه چیزی گیرم بیاید آنجا را ترک کردم تا اینکه بعدا متوجه شدم مادربزرگم فوت شده است و قبل از حادثه عمه ام تابلوفرش را از ترس سرقت به خانه اش برده بود.

اعتیاد داری؟

قبلا معتاد به گل بودم، اما مدتی می گردد که ترک نموده ام. دانشجوی رشته برق هستم و دلم می خواست زندگی خوبی داشته باشم، اما همه چیز را خراب کردم. وقتی در مراسم تدفین مادربزرگم شرکت نموده بودم، آنقدر عذاب وجدان داشتم که دلم می خواست من جای او مرده بودم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1515

به "نقشه مرگبار نوه برای سرقت از خانه پدربزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه مرگبار نوه برای سرقت از خانه پدربزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید