نکونام: تا روز آخر برای نام فولاد می جنگیم

به گزارش تور تایلند ارزان، سرمربی فولاد خوزستان گفت: تا روز آخر برای نام فولاد و استان خوزستان می جنگیم تا بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

نکونام: تا روز آخر برای نام فولاد می جنگیم

به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام پس از برد تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: ابتدا روز خبرنگار را به همه اهالی رسانی تبریک می گویم. می دانستیم که تیم نفت سخت کوش و پر تلاش است و به شکلی فوتبال بازی می کنند. مقابل این شکل تیم ها بازی بسیار سخت است اما به هر حال تیممان خیلی خوب و با برنامه بازی کرد و توانستیم به گل برسیم. تیم حریف را مجبور کردیم که از نیمه اول وقتکشی کنند.

او ادامه داد: بعد از گل می دانستیم با توجه به این که نفت دو مهاجم قد بلند دارد، بازی مستقیم انجام خواهند داد، دو تعویض انجام دادیم که هر کدامشان می توانستند گل بزنند. امروز بعد ازگل اول می توانستیم گل های دوم و سوم را خیلی راحت به ثمر برسانیم. هیچ موقعیتی به تیم حریف ندادیم و توانستیم کنترل کنیم. بازی در اختیار ما بود تا توانستیم سه امتیاز شیرین را کسب کنیم و به بازیکنان و هواداران مان تبریک می گویم. از هواداران مان تشکر می کنم که به هتل آمدند و به تیم ما روحیه دادند و ما را مجبور کردند تا روحیه و انگیزه بیشتری داشته باشیم.

نکونام اضافه نمود: تا روز آخر برای نام فولاد و استان خوزستان می جنگیم تا بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم. روز اول این را هم گفتیم که نه قولی می دهیم و نه برنامه ای خواهیم داد که بگوییم قهرمان می شویم. فقط گفتیم در تمام بازی ها زحمت می کشیم و اکنون خداراشکر می کنم که عملکردمان به شکلی بوده است که توانستند جایگاهی به دست بیاورند که برای افتخار استان خوزستان است.

او در خصوص شرایط پاتوسی گفت: هنوز متاسفانه شرایط خوبی ندارد اما در کل بازیکن خیلی خوب و با کیفیتی است. از نبودش داریم ضربه می خوریم و اگر بود خیلی راحت تر بازی می کردیم. عباس بوعذار و محمد قاسمی نژاد در شرایط بهتری هستند و علی رغم این که با باشگاه قرارداد حرفه ای بسته و بازیکن حرفه ای است اما اضافه وزن دارد و شرایطش ایده آل نیست. متاسفانه نمی توانیم از او استفاده کنیم تا ببینیم در دو سه هفته آخر چه اتفاقی خواهد افتاد.

سرمربی فولاد خوزستان درباره استرس تیم نفت، شرایط نامناسب و نخوابیدن بازیکنان این تیم شب قبل از بازی گفت: ما وقتی بازیکنان مان را نگاه می کنیم میبینیم بازیکنان باتجربه زیادی داریم و قطعا استرس برای ما معنا ندارد. این که آن ها درمورد تیم ما صحبت می کنند کار درستی نیست و بهتر است به تیم خودشان برسند و به شرایط تیم خودشان رسیدگی کنند. درباره این که در جای گرم خوابیدند هم باید بگویم ما هم در هتل پنج ستاره نبودیم و در هتل معمولی بودیم و اگر مسئله ای بود دیروز باید می گفتند. ما امروز بازی را بردیم و باید به ما تبریک بگویند چرا که خیلی خوب بودیم چرا که با اختلاف باید می بردیم. فوتبال بردو باخت دارد و چیزی که می ماند صحبت هایی است که انجام می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1294

به "نکونام: تا روز آخر برای نام فولاد می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: تا روز آخر برای نام فولاد می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید