تور روسیه ارزان: نیروی دریایی روسیه به 2 زیردریایی اتمی تازه مجهز می گردد

به گزارش تور تایلند ارزان، منابع روسی می گویند که نیروی دریایی این کشور تا سال 2022 به دو زیردریایی اتمی نو تهاجمی و چند منظوره مجهز خواهد شد.

تور روسیه ارزان: نیروی دریایی روسیه به 2 زیردریایی اتمی تازه مجهز می گردد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، وزارت دفاع روسیه خاطرنشان کرد که شرکت کشتی سازی بزرگ این کشور تا سال آینده میلادی دو زیردریایی اتمی به نیروی دریایی روسیه تحویل خواهد داد.

بر اساس گزارش خبرگزاری تاس، یک منبع وزارت دفاع روسیه گفته، طبق طرح کنونی برای سال 2022، تحویل یک زیردریایی استراتژیک مجهز به موشک های زیردریایی جنرالیسموس در کلاس Borei-A و یک زیردریایی تهاجمی چند منظوره کراسنویارسک در کلاس Yasen-M در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته این منبع نظامی، هر دو زیردریایی در ناوگان اقیانوسیه نیروی دریایی روسیه به خدمت گرفته خواهد شد.

زیردریایی اتمی استراتژیک جنرالیسموس سووروف از سال 2014 در این شرکت کشتی سازی در حال ساخت است و متعلق به نسل چهارم زیردریایی های اتمی نیروی دریایی روسیه است.

زیردریایی های کلاس Borei، مجهز به 16 موشک بالستیک بین قاره ای بولوا است و بعلاوه اژدر های 533 میلیمتری با خود حمل می نماید.

روسیه در سال 2020 پیشرفته ترین زیردریایی اتمی خود را به نام شاهزداده ولادیمیر با قابلیت پرتاب 20 فروند موشک دارای کلاهک اتمی رونمایی کرد و به نیروی دریایی روسیه تحویل داده شد.

روسیه طی یک دهه گذشته طرح نوسازی ناوگان دریایی خود را کلید زده و در حال جایگزین کردن زیردریایی های فرسوده از زمان شوروی سابق با نمونه های مدرن است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2018

به "تور روسیه ارزان: نیروی دریایی روسیه به 2 زیردریایی اتمی تازه مجهز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه ارزان: نیروی دریایی روسیه به 2 زیردریایی اتمی تازه مجهز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید