هتل 5 ستاره رويال اركيد شرایتون بانکوک

به گزارش تور تایلند ارزان، هتل رويال اركيد شرایتون (Royal Orchid Sheraton Hotel & Towers)، یکی از برترین هتل‌های 5 ستاره شهر بانکوک با امکاناتی لوکس، خدماتی عالی و قیمتی نه چندان گران می‌باشد. در این مقاله شما را بیشتر با امکانات این هتل آشنا خواهیم کرد.

هتل 5 ستاره رويال اركيد شرایتون بانکوک

هتل رويال اركيد شرایتون در کنار رودخانه چاوو فیا قرار گرفته و منظره‌ای عالی از این رودخانه و بازارهای شناور این رودخانه را برای بازدید دارد. این هتل موقعیت خوبی در شهر بانکوک داشته و منطقه کسب و کار این شهر نزدیک است.

رویال ارکید شرایتون به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های بانکوک، 726 اتاق دلوکس، اتاق دلوکس پرمیوم، سوئیت جونیور، سوئیت اجرائی، اتاق کلاب اجرایی، جونیور سوئیت کلاب، سوئیت اجرایی کلاب و سوئیت رویال ارکید پرزیدنتال با متراژهای مختلف را برای بازدید دارد.

سیستم تهویه مطبوع قابل کنترل از اتاق، سرویس چای و قهوه، ملافه های هایپو آلرژی، پرده خاموشی، حمام اختصاصی با وان و دوش، لوازم بهداشتی، سشوار، تلویزیون با کانال های ماهواره ای، میز تحریر، تلفن و یخچال از امکانات هر یک از اتاق‌های این هتل برای اقامت هستند.

 هتل رويال اركيد شرایتون 4 رستوران دارد که در آن‌ها غذا های ایتالیایی، بین المللی، تایلندی و کبابی سرو می‌گردد و غذاها در این رستوران به صورت منو و بوفه در وعده های مختلف عرضه می‌شوند. این هتل که در گروه هتل های 5 ستاره تایلند بوده و برای اوقات فراغت و بیکاری مهمانان امکانات تفریحی متنوعی همچون دو استخر روباز، مرکز تناسب اندام، سونا، خدمات ماساژ و مرکز اسپا برای گردشگران تور بانکوک در نظر گرفته است.

پارکینگ اختصاصی، دسترسی به اینترنت وای فای، خدمات دربان، دستگاه خودپرداز، انبار چمدان، میز جلو 24 ساعته، روم سرویس، صرافی، خدمات نگهداری از کودک، لاندری، اتوکشی، فکس و کپی، مرکز بیزنس، امکانات جلسه و ضیافت، سیستم تهویه، صندوق امانات، آسانسور از امکانات و خدمات رفاهی این هتل شاخص در بانکوک هستند.

انتشار: 12 شهریور 1396 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 17

به "هتل 5 ستاره رويال اركيد شرایتون بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 5 ستاره رويال اركيد شرایتون بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید