واکنش ستاره بارسلونا به شایعاتی در مورد بازیکنان آبی و اناری

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران، پس از شیوع گسترده کرونا و تعطیلی مسابقات فوتبال، بسکمک از باشگاه ها از این ناحیه آسیب های مالی جدی دیدند که باشگاه بزرگی مثل بارسلونا یکی از آنها بود. به همین دلیل برخی بازیکنان تصمیم گرفتند دستمزدهای خود را برای کمک به باشگاه کاهش دهند.

واکنش ستاره بارسلونا به شایعاتی در مورد بازیکنان آبی و اناری

بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا نیز در تصمیمی مشترک بخش عمده ای از دستمزدهای خود را به باشگاه بخشیدند تا بتوانند به تیم خود کمک کنند. این در حالی است که بعضی عنوان کرده اند باشگاه بازیکنان را مجبور به انجام این کار کرده است.

این اظهار نظر با واکنش تند لوئیس سوارز روبرو شده است.

این بازیکن اروگوئه ای در مورد شایعاتی که در این مورد منتشر شده گفته است: در مورد این کاهش حرف های ناراحت کننده زیادی زده شد. بعضی ها گفتند بازیکنان بارسا نمی خواهند این مساله را قبول کنند. بعد گفته شد که بازیکنان تیمهای دیگر باشگاه این کاهش را پذیرفته اند ولی فوتبالیست ها نمی پذیرند، درحالیکه ما به این خاطر منتظر بودیم چون سعی می کردیم بهترین راه حل برای باشگاه را پیدا کنیم.

لوئیس سوارز ادامه داده است: از شنیدن این حرف ها ناراحت می شوم چرا که بازیکنان بارسا جزو اولین تیم هایی بودند که قصد داشتند با باشگاه به توافق برسند. ما این را درک کرده بودیم که باشگاه در چه وضعیتی واقع شده است.

مهاجم آبی و اناری ها ادامه داد: همه بازیکنان از این پیشنهاد استقبال کردند و هیچکس آن را رد نکرد. به همین خاطر با رئیس باشگاه صحبت کردیم و بر سر میزان کاهش دستمزدها به توافق رسیدیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1044

به "واکنش ستاره بارسلونا به شایعاتی در مورد بازیکنان آبی و اناری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش ستاره بارسلونا به شایعاتی در مورد بازیکنان آبی و اناری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید