ورود نهادهای نظارتی به قرارداد شگفت انگیز پرسپولیس؟، آغاز بازداشت ها و احضارها برای مقابله با فساد

به گزارش تور تایلند ارزان، همزمان با این موضوع، برخی نهادهای نظارتی برای بررسی اینگونه قراردادها وارد عمل شده و تحقیقات گسترده ای را آغاز کردند. در نهایت نیز ماجرا به این نقطه رسید که وزارت ورزش و جوانان در بیانیه ای که شب گذشته منتشر شد، بازداشت یک مدیر میانی در یک باشگاه ورزشی پایتخت را تایید کرد.

ورود نهادهای نظارتی به قرارداد شگفت انگیز پرسپولیس؟، آغاز بازداشت ها و احضارها برای مقابله با فساد

همانطور که انتظار می رفت، ابعاد شگفت انگیز قراردادها در باشگاه پرسپولیس باعث شد تا نهادهای نظارتی جهت رسیدگی و افشای این ماجراها وارد عمل شوند.

به گزارش فارس، چندی قبل در خبرگزاری فارس در خصوص ابعاد شگفت انگیز و غیرمتعارف قرارداد باشگاه پرسپولیس با کارگزار مالی آن یعنی شرکت آتیه داده پرداز به صورت سلسله وار مطالبی را منتشر کردیم.

در این گزارش ها به استاندارد نبودن قرارداد و بندهایی که صلاح و مصلحت پرسپولیس در آن لحاظ نشده، اشاره داشتیم که البته، بررسی ابعاد ماجرا و جزئیاتش، شائبه های قابل توجهی را ایجاد کرده بود. در آن زمان نیز بسیاری از کارشناسان و دلسوزان این تیم پرهوادار پایتخت، این قرارداد را ترکمانچای لقب داده بودند.

همزمان با این موضوع، برخی نهادهای نظارتی برای بررسی اینگونه قراردادها وارد عمل شده و تحقیقات گسترده ای را آغاز کردند. در نهایت نیز ماجرا به این نقطه رسید که وزارت ورزش و جوانان در بیانیه ای که شب گذشته منتشر شد، بازداشت یک مدیر میانی در یک باشگاه ورزشی پایتخت را تایید کرد.

براساس اخبار دریافتی، یک نهاد امنیتی بابت بررسی قراردادهای مالی در این باشگاه تهرانی پرهوادار، تحقیقات گسترده ای را آغاز کرده که منتهی به بازداشت یک مقام اصلی در این باشگاه شده است. البته، شنیده می شود برخی مدیران سابق و فعلی نیز برای شفاف شدن برخی مسائل پنهان در قراردادها مورد بازخواست قرار خواهند گرفت تا جوابگوی عملکرد مجهول و نامشخص خود در این زمینه باشند.

پیگیری های خبرنگار فارس نشان می دهد به احتمال زیاد این بار نهادهای نظارتی قصد دارند پس از محرز شدن برخی مسائل پشت پرده، برخوردهای متناسبی با مدیرانی که باعث ایجاد موضوع در این باشگاه شده اند، صورت دهند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1291

به "ورود نهادهای نظارتی به قرارداد شگفت انگیز پرسپولیس؟، آغاز بازداشت ها و احضارها برای مقابله با فساد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود نهادهای نظارتی به قرارداد شگفت انگیز پرسپولیس؟، آغاز بازداشت ها و احضارها برای مقابله با فساد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید