وسایل ضروری سفر در تور کشتی کروز

به گزارش تور تایلند ارزان، همواره موقع مسافرت سعی در جمع کردن وسایل ضروری سفر داریم؛ وسایلی که کمترین جا را اشغال نمایند و بیشترین کارایی را داشته باشند. وقتی صحبت از تور کشتی کروز می کنیم بسیاری از امکانات رفاهی برای ما فراهم است و وسایل زیادی احتیاج ندارید. اما با توجه به نوع سفر همراه داشتن بعضی وسایل لازم است؛ وسایلی که به ما یاری می نمایند سفر برایمان راحت تر گردد. گاهی همراه داشتن بعضی وسایل به ارتباط ساده تر با اطرافیان می انجامد و گاهی احتیاج به لباس های مخصوص برای احترام به فرهنگ میزبان است. بهتر است قبل از سفر همه این موارد را مد نظر داشته باشیم تا با به همراه داشتن لوازم ضروری سفر آسوده تر و بدون نگرانی و اضطراب سفر کنیم.

وسایل ضروری سفر در تور کشتی کروز

سفری ارزان به دور دنیا را با تور کشتی کروز تجربه کنید.

دیکشنری

شما در سفر با کشتی کروز از چند کشور خارجی دیدن می کنید و مهم است که بتوانید با افراد محلی ارتباط برقرار کنید. از پیش می دانید که به کدام شهرها در کدام کشورها سفر خواهید کرد پس بهتر است کتاب یا اپلیکیشن های دیکشنری و یا مخصوص سفر که شما را با اصطلاحات محلی آن کشورها آشنا می نمایند همراه داشته باشید. تنها کافی است چند برنامه کاربردی روی گوشی خود نصب کنید و برخی اصطلاحات اولیه را یاد بگیرید. دیکشنری یکی از وسایل ضروری سفر در تور کشتی کروز است.

وسایل کمکی برای خواب

قبل از رسیدن به کشتی کروز سفری نسبتا طولانی با هواپیما خواهید داشت که بد نیست با استراحت در طول سفر، هنگام رسیدن به کشتی دیگر خسته نباشید. وسایلی از قبیل چشم بند، گوش گیر، بالشتک های مسافرتی، هدفون های نویزگیر یا حتی داروهای آرامش بخش گزینه هایی هستند که در سفر به کارتان می آید.

آداپتور

حتما تبدیل نماینده هایی متناسب با وسایلتان همراه داشته باشید تا برای شارژ کردن یا استفاده از وسایل برقی به مشکل برنخورید. البته کشتی ها اغلب پریزهای برق متناسب دارند، اما هتل هایی که ممکن است پیش از سفر یا انتهای سفر در آنها اقامت کنید گاهی تبدیل نماینده های استاندارد ندارند و ممکن است با مشکل روبرو شوید.

لوسیون و شامپو

اگر عادت دارید از لوسیون، شامپو یا کرم خاصی بهره ببرید بهتر است آن را همراه داشته باشید زیرا پیدا کردن برندها در کشورهای مختلف گاهی سخت است. با همراه داشتن لوازم بهداشتی خود از گشتن به دنبال موارد مشابه بی احتیاج می شوید و مجبور به ترک عادت و استفاده از سایر لوازم بهداشتی نخواهید شد.

کتاب های راهنما

کتاب های راهنمای سفر که اطلاعات کاملی از شهرها و کشورهای مقصد شما ارائه می دهند گزینه مناسبی برای دستیابی به اطلاعات گردشگری است. البته حتما هم احتیاجی به حمل نسخه کاغذی ندارید و می توانید از اپلیکیشن های سفر بهره ببرید که اطلاعات مشابهی را کارامدتر از کتاب در اختیار شما قرار می دهند.

لباس مناسب

برای فعالیت های مختلف در سفر حتما لباس مناسب همراه داشته باشید. بازدید از برخی اماکن تاریخی به خصوص کلیساها احتیاجمند استفاده از لباس های پوشیده بلند و مناسب است و بهتر است خانما شال همراه خود داشته باشند. بازدید از برخی از اماکن احتیاجمند پوشیدن لباس رسمی است و برای بازدید از برخی جاذبه های طبیعی حتی در گرمای تابستان هم احتیاج به پوشیدن لباس گرم است.

کارت اعتباری بین المللی و پول محلی

همراه داشتن کارت اعتباری بین المللی در سفرهای خارجی یک امتیاز است اما پیشنهاد می گردد مقداری هم پول محلی همراه داشته باشید. بهترین جا برای دریافت پول محلی دستگاه های خودپرداز در سواحل است که بهترین نرخ تبدیل را به شما ارائه می دهد. دریافت پول از خودپردازهای بین المللی احتیاجمند رمز عددی 4 رقمی است. بهتر است از قبل با بانک خود یا شرکت ارائه دهنده کارت اعتباری تان اطلاع دهید تا با مسئله ای روبرو نشوید.

کفش های راحت

بسیاری از فعالیت های شما در تور کشتی کروز احتیاج به راه رفتن دارد؛ از گشت و گذار در شهرهای ساحلی تا فعالیت ها و تفریحات در کشتی. با پوشیدن کفش هایی که راحت نیستند ممکن است پای شما اذیت گردد و در سفر برخی از فعالیت ها را از دست بدهید.

کارت حافظه اضافه

دریافت عکس های زیاد در سفر با کشتی کروز به خاطر مناظر و جاذبه های طبیعی بسیار زیبا و کاملا طبیعی است. بهتر است برای دوربین تان کارت حافظه اضافه همراه داشته باشید تا احتیاجی به خرید کار حافظه پیدا نکنید. ترجیحا عکس ها را در انتها هر روز به لپتاپ یا دستگاه دیگری منتقل کنید تا از بابت از دست نرفتن آنها خیالتان راحت باشد. اگر عادت به عکس دریافت با گوشی موبایل دارید فضای حافظه آن را چک کنید و سعی کنید بیشترین فضای حافظه را برای عکس های احتمالی در سفر نگه دارید. کارت حافظه از جمله لوازم ضروری سفر است.

پاسپورت

مطمئنا بدون پاسپورت نمی توانید سفر کنید اما برای اینکه خیالتان از بابت گم شدن آن راحت باشد بهتر است دو نسخه از آن کپی بگیرید؛ یکی را به شرکت مسافرتی بدهید و دیگری را در کیف پولتان همراه داشته باشید. حتی بهتر است عکس پاسپورت تان را نیز روی گوشی داشته باشید. به هر حال در تور کشتی کروز کار از محکم کاری عیب نمی کند.

منبع: فلای تودی
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 404

به "وسایل ضروری سفر در تور کشتی کروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وسایل ضروری سفر در تور کشتی کروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید