(ویدو) درگیری عجیب در رقابت های ووشوی انتخابی تیم ملی دختران؛ خواهران منصوریان در متن درگیری!

به گزارش تور تایلند ارزان، در جریان رقابت های انتخابی تیم ملی ووشوی دختران نوجوان، درگیری شدید فیزیکی رخ می دهد که تا به امروز و بطور رسمی دلایل آن اعلام نشده است.

(ویدو) درگیری عجیب در رقابت های ووشوی انتخابی تیم ملی دختران؛ خواهران منصوریان در متن درگیری!

به گزارش ایسنا، مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو جوانان دختران، از صبح روز آدینه 24 تیر 1401 به میزبانی آموزشگاه ملی ووشو در مجموعه آزادی اغاز شد که به علت نتایج حاصل شده در جریان مبارزات بخش ساندا، درگیری شدیدی میان پدر یکی از شاگردان و مربیان تیم ملی دختران به وجود آمد.

بر اساس یک روایت، ظاهرا موضوع از این قرار بوده که گویا پدر یکی از دختران که فرزندش برابر شاگرد سهیلا منصوریان شکست خورده، به یکباره وارد سالن جنبی مسابقات که ورزشکاران در آن به گرم کردن مشغول بوده اند، می گردد و پس از جر و بحث با حریف دختر خود (شاگرد سهیلا منصوریان) درگیری در سالن بالا می گیرد.

در ویدیو منتشر شده از این اتفاق، یک مرد و سهیلا منصوریان خواهر کوچکتر الهه منصوریان (سرمربی تیم جوانان) و شهربانو منصوریان (مربی تیم ملی) با هم درگیر هستند و زد و خورد فیزیکی بین طرفین اتفاق افتاده است.

به نظر می رسد مسئولان حراست و امنیت سالن نیز درباره این اتفاق غافلگیر شده اند و موضوع پس از چند دقیقه درگیری فیزیکی با دخالت نیرو های حراست انتها یافته است.

بیانیه فدراسیون ووشو در مورد حادثه اتفاق افتاده در مسابقات جوانان دختر کشور

بعدظهر امروز و در حاشیه رقابت های قهرمانی جوانان دختر کشور و انتخابی تیم ملی در این رده سنی، پدر یکی از ووشوکاران پس از اطلاع شکست فرزندش، با حضور غیر مجاز و غیر قانونی در سالن وارم آپ (محل گرم کردن ورزشکاران) به حریف و مربی فرزندش حمله ور شد، آغاز به هتاکی و فحاشی کرد و نسبت به نتیجه رقابت فرزندش اعتراض داشت که این مسئله باعث ایجاد درگیری و تنش در سالن مربوطه شد.

شاهدان عینی شهادت داده اند هیچ ورزشکاری مرتکب تخلف نشده و فقط دختران ووشوکار در قبال این مهاجم از خودشان دفاع کردند.

پس از ایجاد این درگیری، بلافاصله مسئولان برگزاری، مسئولان حراست حاضر در محل برگزاری، کادر برگزاری و نیروی انتظامی مداخله کردند و به این اتفاق خاتمه دادند. البته شخص مهاجم بلافاصله از محل متواری و ماجرا با حضور ماموران انتظامی به مراجع ذیربط گزارش شد.

منبع: فرارو
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2246

به "(ویدو) درگیری عجیب در رقابت های ووشوی انتخابی تیم ملی دختران؛ خواهران منصوریان در متن درگیری!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدو) درگیری عجیب در رقابت های ووشوی انتخابی تیم ملی دختران؛ خواهران منصوریان در متن درگیری!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید