پارک های جدید در بانکوک تایلند

به گزارش تور تایلند ارزان، تغییراتی در فضای سبز در بانکوک با کار در یک پارک عظیم جدید در شمال پایتخت تایلند در جریان است . طرح های بلند پروازانه سه پارک جداگانه را در محل نزدیک به بازار معروف Chatuchak ( که به عنوان بازار JJ نیز شناخته می گردد ) را در یک " پارک بزرگ " می بینند . با یکدیگر ادغام خواهند گشت عبارتند از پارک ملکه Sirikit ، پارک Chatuchak و پارک Wachirabenchathat ( که به نام پوسیدگی Suan یا پارک راه آهن معروف است ) . فضای عمومی جدید به افتخار شاه فقید ، HM Revenue and Bhumibol Adulyadej ، است . اولین مرحله از " Utthayan Suan Chatuchak " قرار است در اواخر این ماه با کار بر روی پروژه ای که قرار است تا سال 2020 تکمیل گردد ، رونمایی گردد . وقتی کارش تمام گشت ، Utthayan Suan Chatuchak تبدیل به بزرگ ترین پارک در بانکوک خواهد گشت . هنوز چند مانع برای غلبه بر این مساله وجود دارد ، اما پیش بینی می گردد که بخش موجود از جاده به یک خیابان پیاده روی پر از درخت تبدیل گردد .

پارک های جدید در بانکوک تایلند

پارک جهانی

یک فضای سبز دیگر که در مرکز تجاری شهر بانکوک واقع شده است و کانال Saen Saep واقع شده است ، به زودی برای عموم باز خواهد گشت . پارک Pathumwananurak زندگی پادشاه مرحوم را با چمن به عدد 9 به افتخار پادشاه Rama نهم ، نهمین پادشاه سلسله Chakri جشن می گیرد .

باشگاه سلطنتی تایلند

در منطقه Dusit بانکوک ، همچنین دورنمای یک پارک جدید در سایت باشگاه رویال Turf تایلند نیز دیده می گردد . با مسابقه اسب دوانی در جشنواره تاریخی " Sanam Ma Loeng" که در ماه سپتامبر امسال به سرانجام رسید ، یک پارک عمومی به افتخار پادشاه Bhumibol Adulyadej گزینه ارجح برای زمین است . در همان حال ، طرفداران مسابقه اسب دوانی هنوز می توانند از محل مسابقات دیگر در بانکوک ، باشگاه ورزشی سلطنتی بانکوک بازدید نمایند .

همچنین می توانید از آن خوشتان بیاید : پارک Benjasiri ، BangkokConcert در پارک : یک عصر با ارکستر سمفونیک بانکوک در پارک ParkLumphini پارک ، BangkokSaranrom رویال گاردن و پارک عمومی ، BangkokSunday Afternoon در باشگاه ورزشی سلطنتی بانکوک

انتشار: 3 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 91

به "پارک های جدید در بانکوک تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک های جدید در بانکوک تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید