پیروزی سخت پرسپولیس مقابل صنعت نفت

به گزارش تور تایلند ارزان، تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از مدعیان قهرمانی در هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر است، بیستمین دیدار خود را با پیروزی برابر صنعت نفت به انتها برد و دوباره صدرنشین شد.

پیروزی سخت پرسپولیس مقابل صنعت نفت

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتهای هفته بیستم لیگ برتر تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت 18:30 دقیقه امروز پنجشنبه در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با فزونی یک بر صفر سرخپوشان به انتها رسید. علی علیپور(20) برای پرسپولیس گل زد.

شروع این دیدار با بارش شدید باران در استادیوم آزادی همراه شد اما پرسپولیس که برای عقب نماندن از کورس قهرمانی احتیاج سه امتیاز این دیدار داشت حملاتش را شروع کرد و با حمایت تماشاگرانش به دنبال گل بود.

انتظار سرخپوشان خیلی طولانی نشد و بودیمیر در دقیقه 20 توپی را روی دروازه ارسال کرد که علی علیپور با ضربه سر دروازه صنعت نفت را باز کرد. بعد از این گل بازهم پرسپولیس حملاتی را روی دروازه مهمان جنوبی اش پی ریزی کرد اما دروازه بان صنعت نفت اجازه نداد سرخ ها به هدفشان برسند.

در نیمه دوم هر چند پرسپولیس موقعیت های پرتعدادی نداشت اما در همان موقعیت هایی هم که ایجاد کرد توانست خطرات جدی را روی دروازه حریف ایجاد کند. در دقیقه 60 شوت زیبای علی علیپور به تیر افقی دروازه صنعت نفت برخورد کرد.

ضمن اینکه بودیمیر نیز یک بار در نیمه دوم دروازه صنعت نفت را باز کرد اما داور به دلیل خطای این بازیکن گل را مردود اعلام نمود.

در دقیقه 85 پرسپولیس این فرصت را داشت تا به دومین گل دست پیدا کند اما علی علیپور ضربه پنالتی را به بیرون زد. در این دقیقه خطای مدافع صنعت نفت روی مهدی ترابی یک پنالتی برای سرخپوشان به همراه داشت.

پرسپولیس با این پیروزی 41 امتیازی شد و با دو بازی بیشتر نسبت به سپاهان صدر جدول را در اختیار گرفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 256

به "پیروزی سخت پرسپولیس مقابل صنعت نفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی سخت پرسپولیس مقابل صنعت نفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید