چرا به شهر پالما در اسپانیا سفر کنیم؟

به گزارش تور تایلند ارزان، دلایل سفر به پالما د مایورکا در اسپانیا | Reasons Why You Should Visit Palma de Mallorca, Spain

شهری پر جنب و جوش با تاریخی غنی، غذاهای لذیذ و فراوان، هنرهای نمایشی مجذوب کننده و ساحل که یکی از جاذبه های اصلی آن است. می توان گفت دلایل سفر به پالما بسیار است و محال به نظر می رسد که در طول این سفر حوصله تان سر برود و در پی انجام فعالیتی تازه بگردید. اگر تا به حال در باره پالما که در کشور اسپانیا واقع شده است چیزی نشنیده اید با خبرنگاران همراه شوید.

چرا به شهر پالما در اسپانیا سفر کنیم؟

می توانید به هر بودجه ای که دارید یک غذای شاهانه نوش جان کنید!

اگر به غذا خوردن علاقه زیادی دارید یکی از دلایل سفر به پالما برای شما می تواند رستوران های فوق العاده آن باشد. رستوران هایی منوهای غذایی را از سراسر جهان سرو می کنند و یکی از بهترین و متنوع ترین منوها را در کشور اسپانیا در مقابلتان قرار می دهند که علاوه بر این موارد از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. در این شهر می توانید رستوران های لوکس فرانسوی با استانداردهای بالا، تا رستوران های بسیار متنوع که غذاهای مخصوص به گیاه خواران را سرو می کنندپ پیدا کنید. علاوه بر آن ها انواع رستوران های هندی، آسیایی و البته مایورکایی در آن به سرو غذا مشغول هستند، در واقع می توان گفت هیچ زمانی را صرف گشتن دنبال یک رستوران خوب کنید کافی است چند قدم بروید و رستوران مورد علاقه خود را پیدا کنید.

اگر مسافری در پی غذاهای خوشمزه و رژیم غذایی این منطقه می شود، می تواند به Mercat de lOlivar، یکی از چند فروشگاه پالما رفته و خوراکی های بی نظیر و محلی آن را امتحان کند. همچنین آن ها می توانند برای خرید بهترین روغن زیتون به بومی های این منطقه ملحق شوند و از آن ها در خرید میوه و نوشیدنی نیز کمک بگیرند. اگر به خوردن غذاهای متنوع در یک وعده علاقه مندید می توانید به رستوران سلف سرویس San Juan Mercado Gastronómico بروید البته دقت داشته باشید که این رستوران معمولا حسابی شلوغ است و مردم در میزهای بسیار بزرگ آن با یکدیگر شریک می شوند

لذت تمام نشدنی خرید!

از غذاهای لذیذ آن که بگذریم به بوتیک های مستقل آن می رسیم. اگر شما دوست دارید در سفرتان حسابی خرید کنید و برای دیگران سوغاتی بخرید این مورد می تواند یکی از دلایل سفر به پالما برای شما باشد. درواقع می توان گفت برای کسانی که خیلی خرید می کنند این جا یک مقصد رویایی است که در آن می توانند انواع فروشگاه ها را از مغازه فروش لباس های دست دوم گرفته تا برندهای شیک و گران قیمت پیدا کنند. خیابان Passeige fel Born می تواند بهترین گزینه برای دوستداران خرید به ویژه علاقه مندان به طلا و جواهرات زیبا و کم نظیر باشد؛ چرا که جواهرات زیبا و چشم نوازی در آن دیده می شود.

علاوه بر این موارد این بوتیک ها در سراسر خیابان های پالما قرار دارند و برای خرید کردن نیاز نیست که از محل اقامتتان راه زیادی را بروید. البته احتمالا انقدر خرید می کنید که هنگام برگشت به خاطر بار زیادی که دارید مجبور می شوید تاکسی کرایه کنید و با آن خریدها را به هتل منتقل کنید.

ساحل پشت در اتاقتان

ممکن است سواحل پالما با بسکمک از جزایر بکر و ماسه های درخشانشان قبل مقایسه نباشد اما باز هم بسیار دوست داشتنی هستند، چرا که این سواحل در فاصله نزدیکی از شهر قرار گرفته اند و شور زندگی در آن ها جریان دارد. کافی است چند قدم از هتلتان فاصله بگیرید و به ساحل برسید. در واقع سواحل یکی از دلایل سفر به پالما هستند که می توانند ساعاتی پر از آرامش را به شما هدیه کنند در این جا علاوه بر درختان نخل چشم انداز شما ساختمان ها و آثار باستانی هستند که می تواند تجربه ای کاملا متفاوت را برایتان رقم بزند. علاوه بر این ها آب و هوای منطقه نیز در بیشتر مواقع مطبوع و دوست داشتنی است به ویژه در فصل های پاییز و زمستان. در احل می توانید به تماشای بندر پالما بنشینید که پر است از قایق های بادبانی که مانند نقاط سفید از شما دور می شوند.

مراکز تاریخی و فرهنگی در یک قدمی شما

این حقیقت که شهر یک مرکز فرهنگی است و هنرهای نمایشی در آن از جایگاه ویژه ای برخوردارند غیر قابل انکار است. اگر شما به هنر علاقه مند هستند یکی از دلایل سفر به پالما برای شما می تواند بازدید از مراکز فرهنگی آن باشد. شهر پالما اولین بار به وسیله رومی ها، ساکنان شمال آفریقا (اهل مغرب و بربرها) به تملک در آمده بود. محله قدیمی شهر در قرن هیجدهم ساخته شد با دیوارهایی که برای دفع خطر ساکنان شمال آفریقایی وکشتی های آنان به کار می رفتند. کلیسای جامع پالما (Seseu) در منطقه تماشایی در خلیج کوچک و نزدیک بندرگاه ماهیگیری ساخته شده است. یک کلیسای جامع زیبای گوتیک که با وجود بزرگی اش ظرافت خاصی در ساخت آن به کار رفته است.

کلیسای جامع طاق های بزرگ و بلندی دارد. همچنین چیزی که بیش از هرچیز موجب شگفتی می شود پنجره هایی است که پوششی عجیب غریب از آهن دارند و به وسیله معمار کاتالانی Antonio Gaudi ساخته شد] اند. روبروی Saseu کاخ آلموندیا وجود دارد. در حال حاضر، کاخ سابق پادشاه آفریقایی (Moorish) و محل اقامت پادشاهان مایورکا به عنوان یک موزه مورد استفاده قرار می گیرد.

تاریخ در کنار شما

با وجود اینکه رومیان بیش از 2000 سال پیش و اشغالگران امپراتوری بیزانس و مغول پالما را گرفته بودند و در قرن 12 این مکان تحت کنترل اسپانیا قرار گرفت، جای تعجب نیست که پالما تاریخی خاص و غنی داردو یکی از دلایل سفر به پالما بازدید از مکان های تاریخی و آثار به جا مانده از گذشتگان است. با توجه به مراقبت دقیق از کازو آنتیگو (شهر قدیمی)، بسکمک از گذشته با دقت در خطوط باریک نوشته شده، معماری قرون وسطی زیبا، و نشانه های باستانی مانند معادن قدیمی و کلیسای جامع از دیدنی های پالما هستند.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2129

به "چرا به شهر پالما در اسپانیا سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا به شهر پالما در اسپانیا سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید