کارت واکسنشرط حضور دانشجویان در کلاس درس، آموزش دانشجویان ارشد و دکتری حضوری می شود

به گزارش تور تایلند ارزان، طبق اعلام دانشگاه خوارزمی دانشجویانی می توانند در کلاس های حضوری نیمسال دوم شرکت کنند که کارت واکسن خود را در سامانه گلستان ثبت کرده باشند.

کارت واکسنشرط حضور دانشجویان در کلاس درس، آموزش دانشجویان ارشد و دکتری حضوری می شود

به گزارش خبرنگاران، بر اساس اعلاممعاونت آموزشی دانشگاه خوارزمی و در پی مصوبات جلسات شورای آموزشی دانشگاه و شورای تحصیلات تکمیلی، شرایط برگزاری کلاس های این دانشگاه در نیم سال دوم تحصیلی 1400 - 1401 معین شد.

بر این اساس، کلیه کلاس های کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی از ابتدای شروع نیم سال دوم (23 بهمن 1400) به صورت حضوری برگزار می شود. کلاس های عملی مقطع کارشناسی به صورت حضوری و فشرده مطابق اطلاع رسانی دانشکده ها مربوطه برگزار خواهد شد.

دانشجویانی که نیاز به استفاده از خوابگاه دارند به اطلاعیه های معاونت دانشجویی دانشگاه خوارزمی مراجعه نمایند اگر چه طبق اعلام رسمی دانشگاه در دفترچه آزمون های سراسری سازمان سنجش، دانشگاه تعهدی جهت خوابگاه برای رشته یا گرایش های پذیرفته شده در تهران ندارد.

با توجه به عدم تعهد دانشگاه جهت تامین خوابگاه در تهران و قید این مورد در دفترچه آزمون سراسری، کلاس های کارشناسی برخی از گروه های آموزشی دانشگاه که در پردیس تهران قرار دارند پس از بررسی دانشکده های مربوطه و اطلاع رسانی آن ها به دانشجویان به صورت حضوری و یا ترکیبی (حضوری - مجازی) برگزار خواهد شد که مسلما از طریق دانشکده به دانشجویان مذکور اطلاع رسانی خواهد شد.

کلیه دانشجویان باید کارت واکسن خود را در سامانه آموزشی گلستان بارگذاری نموده (حداکثر تا زمان انتخاب واحد) و شرط حضور دانشجویان در کلاس های حضوری تزریق واکسن و تایید کارت واکسن آن ها از طریق کمیته مربوطه در دانشکده است.

دانشجویانی که واکسیناسیون را انجام نداده اند (به دلیلی بیماری زمینه ای و توصیه پزشک، و یا به هر دلیلی اقدام به انجام واکسیناسیون ننموده اند) لازم است هر دو هفته یک بار نتیجه منفی آزمایش PCR ارائه، و تاییدیه بهداری دانشگاه را اخذ نمایند در غیر این صورت حق انتخاب واحد و شرکت در کلاس ها را نداشته و باید مرخصی با احتساب در سنوات اخذ نمایند.

در صورتی که برخی از دانشجویان در حین برگزاری کلاس حضوری به بیماری کووید 19 مبتلا شوند، مطابق برگه استعلاجی پزشک از حضور در دانشگاه پرهیز نموده و پس از منفی شدن جواب PCR و تایید بهداری دانشگاه امکان حضور خواهد داشت. بدیهی است در صورتی که بازه درمان با ارئه مستندات لازم طولانی شود، مساعدت لازم برای حذف درس و یا مرخصی تحصیلی صورت خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2143

به "کارت واکسنشرط حضور دانشجویان در کلاس درس، آموزش دانشجویان ارشد و دکتری حضوری می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت واکسنشرط حضور دانشجویان در کلاس درس، آموزش دانشجویان ارشد و دکتری حضوری می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید