کرونا، مانع بازی محبت آمیز فوتسال ایران با ژاپن؟

به گزارش تور تایلند ارزان، ژاپنی ها به دلیل شیوع بیماری کرونا هنوز پاسخ قطعی را به کمیته فوتسال ایران برای بازی محبت آمیز با تیم ملی فوتسال ایران نداده اند.

کرونا، مانع بازی محبت آمیز فوتسال ایران با ژاپن؟

به گزارش خبرنگاران، کمیته فوتسال مدتی است که مذاکره با تیم ملی ژاپن برای برگزاری دو بازی محبت آمیز در ایران را شروع نموده و با پاسخ مثبت سامورایی ها روبه رو شده است اما هنوز زمان و مکان قطعی این بازی معین نیست و شاید دلیل آن هم تردید ژاپنی ها برای سفر به ایران باشد.

ژاپنی ها که پاسخ تلویحی آن ها به ایران برای برگزاری بازی محبت آمیز مثبت بوده به شدت پیگیر شرایط بیماری کرونا در ایران هستند و همین عامل باعث شده تا در دادن پاسخ قطعی مثبت به ایران تردید داشته باشند.

اخبار اخیر مربوط به فوت مهرداد میناوند و علی انصاریان که بازتاب گسترده ای داشته به گوش ژاپنی ها هم رسیده است و همین عامل باعث نگرانی آن ها شده است. ایرانی ها به طرف مقابل اطمینان دادند که لیگ های ورزشی در ایران با کم ترین مشکل در جریان است و از این بابت نگرانی وجود ندارد و بازی ها نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد تا در این باره ژاپنی ها نظر قطعی خود را گفته و زمان حضور در ایران را معین نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1632

به "کرونا، مانع بازی محبت آمیز فوتسال ایران با ژاپن؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، مانع بازی محبت آمیز فوتسال ایران با ژاپن؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید