یاری 30 میلیارد ریالی خیران مدرسه ساز سبزوار برای ساخت 13 مدرسه

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: از ابتدای امسال خیران مدرسه ساز سبزوار حدود 30 میلیارد ریال برای ساخت 13 مدرسه یاری کردند.

یاری 30 میلیارد ریالی خیران مدرسه ساز سبزوار برای ساخت 13 مدرسه

بزرگداشت زنده یاد حسن مشایخی احداث کننده 14 مدرسه در شهرستان سبزوار امروز در حسینیه باقرالعلوم این شهر برگزار گردید؛ مدیر آموزش و پرورش سبزوار در این مراسم با اشاره به اینکه مدرسه سازی خدمت به فرهنگ و دانش این مرز و بوم است، بیان کرد: این خیر نیکوکار با همراهی بنیاد مشایخی 14 آکادمی شامل 11مدرسه و سه خانه کودک به همراه یک آزمایشگاه در این شهرستان احداث و تجهیز نموده بود.

حسن محرابی ادامه داد: با بهره برداری از این فضاهای آموزشی و آزمایشگاهی سه هزار و 800 دانش آموز سبزواری از خدمات آن بهره مند شدند.

وی اظهار کرد: برای احداث و تجهیز این فضاها طی چهار سال گذشته علاوه بر یاری های اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس 40 میلیارد ریال به وسیله بنیاد مشایخی هزینه شده بود.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار اضافه نمود: از ابتدای امسال خیران مدرسه ساز سبزوار حدود 30 میلیارد ریال برای ساخت 13 مدرسه یاری کردند که با بهره برداری از این طرح ها تا خاتمه سال تحصیلی 75 کلاس جدید به مجموعه کلاس های درس این شهرستان اضافه نموده می گردد.

محرابی مطرح نمود: حدود 40 درصد فضاهای آموزشی در این شهرستان فرسوده است که تخریب و نوسازی آن ها بیش از 500 میلیارد ریال احتیاج دارد.

زنده یاد حسن مشایخی مدیر عامل بنیاد مشایخی یکی از خیران مدرسه ساز سبزواری ساکن تهران بود که اوایل ماه جاری درگذشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 801

به "یاری 30 میلیارد ریالی خیران مدرسه ساز سبزوار برای ساخت 13 مدرسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 30 میلیارد ریالی خیران مدرسه ساز سبزوار برای ساخت 13 مدرسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید