کوچکترین و سبک ترین دوربین عکاسی دنیا، فقط 17 گرم، عکس

به گزارش تور تایلند ارزان، دیجیاتو نوشت: MiniCa یک دوربین عکاسی کوچک است که تنها 17 گرم وزن دارد و به وسیله کشور چین ساخته شده است. این دوربین با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد، هم اکنون می تواند رقیبی برای دوربین موبایل به حساب بیاید.

کوچکترین و سبک ترین دوربین عکاسی دنیا، فقط 17 گرم، عکس

MiniCa دارای یک صفحه نمایش 0.96 اینچی و ابعاد 40x47x36 میلی متر است. ابعاد در حدود میلی متر آن سبب شده تا MiniCa به سبک ترین و کوچکترین دوربین دنیا تبدیل گردد.

اما ابعاد این دوربین سبب نشده تا از کیفیت آن کاسته گردد. MiniCa تمام انتظارات شما از یک دوربین عکاسی را برآورده می نماید.

در وهله اول می توان به وجود صفحه نمایش اشاره نمود. این صفحه نمایش به شما این امکان را می دهد تا پیش نمایش هر آنچه در کوشش برای ثبت آن هستید را مشاهده کنید. از سوی دیگر، MiniCa می تواند علاوه بر عکاسی، فیلمبرداری نیز انجام دهد.

این دوربین ویدئوهایی با وضوح 1080 پیکسل در 1920 پیکسل ضبط می نماید. وضوح تصاویر ثابت در این دوربین 3760 پیکسل در 2128 پیکسل است.

این دوربین که حالا لقب کوچکترین و سبک ترین دوربین دنیا را دارد، انرژی خود را از یک دوربین 180 میلی آمپر ساعتی تامین می نماید که با یک بار شارژ کردن می تواند تا 60 دقیقه کار می نماید.

این دوربین بعلاوه مجهز به یک کارت خوان microSD است، پس نگرانی برای انتقال تصاویر و ویدئوهای ثبت شده به رایانه وجود ندارد.

گوشی های هوشمند در حال حاضر بخشی ضروری از زندگی روزمره ما هستند. ما از آن ها برای بسیاری از کارهایی که پیش از این با محصولات مختلف انجام می دادیم، استفاده می کنیم. یکی از این کارها عکس گرفتن است. بسیاری از مردم گمان می نمایند گوشی های هوشمند آن ها برترین دوربین قابل حمل است زیرا می توانند آن را در جیب خود بگذارند و با کیفیتی قابل قبول عکاسی نمایند، اما دوربین MiniCa می تواند این باور را تغییر دهد و هواداران خود را در سراسر دنیا داشته باشد.

متاسفانه، علاوه بر تمام مزیت هایی که از این دوربین کوچک بیان کردیم، باید بگوییم که هنوز در فروشگاه ها موجود نیست و سازندگان آن در کشور چین تصمیم دارند پس از انجام تبلیغات گسترده آن را به صورت عمده وارد بازار نمایند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 تیر 1402 بروزرسانی: 16 تیر 1402 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2410

به "کوچکترین و سبک ترین دوربین عکاسی دنیا، فقط 17 گرم، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچکترین و سبک ترین دوربین عکاسی دنیا، فقط 17 گرم، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید