گرد و خاک دوباره مجیدی پس از تساوی استقلال، من به اینها نمی بازم!

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران، فرهاد مجیدی پس از تساوی مقابل آلومینیوم اراک گفت: تنها گل سالم ما را مردود اعلام کردند تا 2 امتیاز را به راحتی از ما بگیرند.

گرد و خاک دوباره مجیدی پس از تساوی استقلال، من به اینها نمی بازم!

مجیدی با لحنی تند در این نشست خبری بیان داشت: چرا هر هفته اشتباهات داوری فقط برای استقلال هست؟ چرا باید گل سالم ما را نگیرند؟ این طرفداران استقلال به خدا گناه دارند. دیشب تا صبح جلوی هتل بودند، چه کسی می خواهد جواب این طرفداران را بدهد؟

وی بیان داشت: چرا ین کارها را با بازیکنان من می نمایند؟ شش ماه است یک ریال دریافتی ندارند اما با جان بازی می نمایند. به خدا این طرفداران گناه دارند. یکی بیاید بگوید مشکل شان با استقلال چیست؟ یکی بیاید بگوید چرا اینقدر اشتباه داوری برای یک تیم رخ می دهد؟ نمی خواهم مدیون شوم اما با تمام وجودم می گویم این اشتباهات سهوی نیست. از وقتی یک کلام حرف زدیم زمین و زمان بر علیه ما شدند. آه این طرفداران می گیرد شما را، نکنید این کارها را.

مجیدی گفت: خیلی راحت و حساب شده تنها گل بازی را مردود اعلام کردند و بازی را مساوی کردند. واقعاً متاسفم و شرمسار طرفداران استقلال و بازیکنانم هستم. تک و تنها هستم از درون تا بیرون باشگاه هیچکس کمکم نمی کند و این ضررش برای تماشاگران استقلال است.

سرمربی آبی پوشان ادامه داد: به نظر من بعد از آنکه به ذوب آهن و پرسپولیس باختیم، با این شرایط باشگاه بازیکنان ما شاهکار کردند. هیچکس نمی توانست این تیم را جمع کند. با تمام مسائلی که می دانید بردهای پیاپی آوردیم.

مجیدی در ادامه تاکید نمود: برای من فرق نمی کند چه کسی مدیرعامل باشد، تنها چیزی که خواستم این بود که حق بازیکن مرا بدهید. بازیکن فقط دریافتی اش را می خواهد. اینجا استقلال است و این باشگاه بسیار عظیم است و باید امکانات در حد خودش باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: اگر حرفی زدم برای اینکه حق شان را بگیریم. دست تک تک بازیکنان استقلال را می بوسم خیلی شریف هستند و همه کار برای شان می کنم. با هیچی آمدند و با جان دل بازی می نمایند. برای مسئولین کشور باشگاه استقلال و طرفدارانش مهم نیست و عین خیال شان نیست.

فرهاد مجیدی در انتها گفت: دو ماه است صحبت می کنم این تیم این همه مسائل را دارد و این همه طرفدار دارد، اما عین خیال شان نیست. من امکان ندارد پشت بازیکنانم را خالی کنم. هر کاری لازم باشد برای شان انجام می دهم. به طرفداران قول می دهم هر کاری لازم باشد می کنم،؛ من به اینها نمی بازم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1851

به "گرد و خاک دوباره مجیدی پس از تساوی استقلال، من به اینها نمی بازم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرد و خاک دوباره مجیدی پس از تساوی استقلال، من به اینها نمی بازم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید