یوونتوس برای بیست ونهمین بار قهرمان سری A ایتالیا شد

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران: بانوی پیر کالچو با شکست پالرمو در تورین برای بیست ونهمین بار لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا را فتح کرد.

یوونتوس برای بیست ونهمین بار قهرمان سری A ایتالیا شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در دومین روز از هفته سی وپنجم رقابت های سری A عصر امروز (یکشنبه) 7 دیدار برگزار گردید که در مهمترین آنها، یوونتوس صدرنشین جدول رده بندی میزبان پالرمو بود و در سرانجام با نتیجه یک بر صفر پیروز به شکست میهمان خود شد تا در فاصله 3 هفته به سرانجام لیگ، از عنوان قهرمانی که فصل گذشته کسب کرد، دفاع کند.

در این بازی آرتورو ویدال خطای پنالتی که ماسیمو دوناتی، مدافع میانی پالرمو دقیقه 59 در محوطه جریمه تیمش روی میرکو ووچینیچ، مهاجم مونته نگرویی یوونتوس مرتکب شد را به گل تبدیل کرد. در این بازی همچنین پل پوگبا، هافبک فرانسوی یوونتوس در دقیقه 83 از زمین بازی اخراج شد.

یوونتوس با این پیروزی که بیست وششمین پیروزی اش در این فصل سری A بود 83 امتیازی شد و اختلاف خود با ناپولی، نزدیک ترین تعقیب کننده تعقیب کننده اش در جدول رده بندی که در آخرین بازی امشب میزبان اینتر خواهد بود، به 14 امتیاز افزایش داده تا بیست ونهمین قهرمانی رسمی خود را در بالاترین سطح از فوتبال باشگاهی ایتالیا به ثبت برساند.

در دیگر بازی مهم عصر امروز، میلان در استادیوم سن سیرو میزبان تورینو بود و این بازی را با تک گلی که ماریو بالوتلی در دقیقه 84 به ثمر رساند با نتیجه یک بر صفر به سود خود به سرانجام رساند. میلان رده سومی با 3 امتیاز این تساوی 65 امتیازی شد و اختلاف خود با فیورنتینایی که سایه به سایه در تعقیبش است را به 4 امتیاز افزایش داد. تورینو هم 36 امتیازی و در رده شانزدهم جدول باقی ماند.

در پرگل ترین بازی عصر امروز نیز لاتزیو در خانه با 6 گل از سد بولونیا گذشت که در این دیدار میروسلاو کلوزه، مهاجم آلمانی آبی پوشان رم در دقایق 22، 36، 39، 50 و 61 پنج بار دروازه حریف را باز کرد. دیگر گل لاتزیو را هم هرنانس در دقیقه 32 به ثمر رساند.

در سایر دیدار های عصر امروز سری A نتایج زیر رقم خورد:

کاتانیا 3 - سیه نا صفر

جنوا 4 - پسکارا یک

پارما 2 - آتالانتا صفر

اودینزه 3 - سمپدوریا یک

در آخرین بازی هفته سی وپنجم سری A امشب ناپولی، تیم دوم جدول رده بندی در خانه خود میزبان اینتری است که در رده هشتم ایستاده و به رسیدن به پله چهارم و پنجم لیگ برای کسب سهمیه لیگ اروپای فصل آینده امید دارد.

در جدول رده بندی سری A با احتساب نتایجی که عصر امروز رقم خورد، یوونتوس با 83 امتیاز صدر جدول را حفظ و قهرمانی اش را تثبیت کرد، ناپولی با 69 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است و میلان با 63 امتیاز روی پله سوم ایستاده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 440

به "یوونتوس برای بیست ونهمین بار قهرمان سری A ایتالیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس برای بیست ونهمین بار قهرمان سری A ایتالیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید