هتل دوآنجیت پوکت (Duangjitt Resort & Spa, Patong Phuket)

به گزارش تور تایلند ارزان، هتل های کنار ساحل پوکت بسیر فراوان هستند و سطح خدمات و البته هزینه ها در آنها متفاوت است، در بین هتلهای خوش قیمت و در عین حال شیک و مناسب هتل دوآنجیت پوکت (Duangjitt Resort & Spa, Patong Phuket) هم به ساحل نزدیک است هم امکانات کاملی را ارائه میدهد در عین با قیمتی مناسب میتواند انتخاب مناسبی برای مسافرین باشد.

هتل دوآنجیت پوکت (Duangjitt Resort & Spa, Patong Phuket)

این هتل 4 ستاره، یک بهشت طبیعی در ساحل پاتونگ است. هتل دوآنجیت پوکت (Duangjitt Resort & Spa, Patong Phuket) تنها 3 دقیقه پیاده روی تا ساحل دارد. گشت و گذار در مناطق گرمسیری آن هم در نقطه ای که تنها 200 متر از ساحل فاصله دارد بسیار لذت بخش است. 36 هکتار زمین پر از درختان و گیاهان گلدار و محیطی آرام و پر از آرامش را برای لذت بردن از تعطیلات خود در تور پوکت انتخاب کنید. در متن زیر امکانات رفاهی، تفریحی، موقعیت و نحوه دسترسی به جاذبه های پوکت را از این هتل بیان می کنیم.

خدمات رفاهی هتل دوآنجیت پوکت

نزدیکی به ساحل، محیط طبیعی شگفت انگیز و خدمات دوستانه این هتل 4 ستاره، به عنوان یک گزینه محبوب برای خانواده ها و زوج های جوان است. در این هتل، اینترنت وای فای رایگان در تمامی اتاق ها همچنین در تمام فضاهای عمومی هتل، نظافت روزانه اتاق ها، میز پذیرشی شبانه روزی، محل نگهداری چمدان ها، صندوق امانات و نگهبانی از خدمات رفاهی محسوب می شود. خدمات خشکشویی و اتوکشی با پرداخت هزینه جداگانه، برای راحتی و آسایش شما فراهم می شود.

اگر به همراه کودکان خود سفر می کنید نگران نباشید چرا که این هتل خانوادگی امکانات زیادی را برای آنها مهیا کرده است از زمین بازی گرفته تا باشگاه و استخر مخصوص کودکان همچنین خدمات نگهداری از کودکان هم برای راحتی بیشتر شما فراهم شده است. امکانات ویژه برای مهمانان کم توان و ناتوان مانند ویلپچر در صورت نیاز در دسترس قرار می گیرد. پارکینگ عمومی درخیابان نزدیک هتل، وجود دارد که برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید. پارکینگ هتل اما، رایگان است و ترانسفر فرودگاهی در اختیارتان قرار می گیرد. کارکنان هتل به زبان تایلندی، چینی، ژاپنی و انگلیسی صحبت می کنند. ورود به هتل دوآنجیت پوکت، از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

برای خرید تور هم باید به میز راهنمای گردشگری هتل مراجعه کنید. ورود حیوانات به این هتل ممنوع است و این اقامتگاه، آسانسور ندارد. می توانید از خدمات اتاق های ملاقات با پرداخت هزینه جداگانه استفاده کنید. فضاهایی برای افراد سیگاری و اتاق هایی برای افراد غیر سیگاری اختصاص داده شده است.

امکانات تفریحی هتل دوآنجیت پوکت

استراحتگاه دارای 3 استخر در فضای باز، 2 رستوران و یک مرکز آبگرم است. حمام آبگرم ویمارن Wimarn Spa با مساحتی بالغ بر 4800 متر مربع است و حمام آبگرم، یک سونا و سوئیت های حمام دارد. تمرینات ورزشی را در مرکز تناسب اندام که نمایی رو به باغ دارد، انجام دهید. این اقامتگاه، گشت های روزانه به اطراف پوکت را برایتان برنامه ریزی می کند. بوفه صبحانه روزانه سرو می شود. هر دو رستوران بنبوری Banburee و رستوران تومتونگ Thomthong غذاهای تایلندی، آسیایی و بین المللی را تهیه می کنند. نوشیدنی ها و سرگرمی های زنده مانند موسیقی را در سالن لابی تجربه کنید.

امکانات اتاق های هتل دوآنجیت پوکت

این اقامتگاه گرمسیری وسیع گزینه های متنوعی برای سکونت در اختیارتان می گذارد. بالغ بر 175 اتاق عالی و فوق العاده، 56 اتاق عالی بانگالو، 60 اتاق دولوکس، 32 اتاق گراند دولوکس، 4 سوئیت یک خوابه، 11 اتاق دوپلکس و 2 سوئیت دوآنجیت در این هتل یافت می شود. با نمایی از استخر و باغ، تمام اتاق ها به گونه ای طراحی شده اند که با محیط اطراف خود ادغام شوند.

امکانات این اتاق ها شامل تراس، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام اختصاصی و سشوار، صندوق امانات، تلفن، بطری آب معدنی رایگان و امکانات چای ساز و قهوه ساز می باشد. برخی از اتاق ها دارای یک تلویزیون صفحه تخت و یا وان حمام هستند. 

انواع اتاق های هتل دوآنجیت پوکت

  • دولوکس گاسالونگ: با مساحت 40 مترمربع است که نمایی رو به باغ و یک تخت دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره دارد.
  • دولوکس گاردن وینگ: با مساحت 38 مترمربع است که نمایی رو به باغ و یک تخت دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره دارد.
  • دولوکس بانگالو: با مساحت 38 مترمربع است که نمایی رو به باغ و یک تخت دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره دارد.
  • دولوکس گرند: با مساحت 35 مترمربع است که نمایی رو به استخر و یک تخت دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره دارد.
  • دولوکس بانگالو (پریمیر): با مساحت 50 مترمربع است که نمایی رو به باغ و یک تخت دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره دارد.
  • سوئیت جونیور: با مساحت 52 مترمربع است که نمایی رو به باغ و یک تخت دو نفره کینگ دارد.
  • سوئیت خانوادگی: با مساحت 70 مترمربع است که نمایی رو به باغ و یک تخت دو نفره کینگ و یک تخت دو نفره دارد.
  • سوپریر دوقلو یا دابل: با مساحت 35 مترمربع است که نمایی رو به باغ و یک تخت دو نفره کینگ یا دو تخت یک نفره دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر پوکت

  • فاصله تا ترمینال شماره 2 اتوبوسی پوکت: 12.2 کیلومتر است که با تاکسی طی این مسیر، حدود 45 دقیقه طول می کشد.
  • فاصله تا اسکله پاتونگ: 300 متر است که می توانید پیاده 5 دقیقه ای به آنجا برسید. از این محل می توانید سوار قایق ها شوید و به دیدن جزایر و غارهای معروف پوکت بروید.
  • فاصله تا بازار او تی او پی: 500 متر است که می توانید پیاده 7 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • فاصله تا جاده بنگلا: 800 متر است که می توانید پیاده 12 دقیقه ای به آنجا برسید. با تاکسی هم طی این مسیر 5 دقیقه طول می کشد. این خیابان پر از باشگاه و رستوران می باشد.
  • فاصله تا مرکز خرید جانگسیلون: 1 کیلومتر است که با تاکسی حدود 5 دقیقه و پیاده 15 دقیقه تا این مرکز خرید در راه خواهید بود.
  • فاصله تا مرکز خرید بانانا واک: 800 متر است که با تاکسی حدود 4 دقیقه و پیاده 12 دقیقه تا این مرکز خرید در راه خواهید بود.
  • فاصله تا پارادایز کامپلکس پاتونگ: 1.3 کیلومتر است که می توانید پیاده 22 دقیقه ای به آنجا برسید. با تاکسی هم طی این مسیر 6 دقیقه طول می کشد. این محل مرکز آکواریوم و سونای پاتونگ است.
  • فاصله تا استادیوم بوکس پاتونگ: 1.9 کیلومتر است که می توانید پیاده 32 دقیقه ای به آنجا برسید. با تاکسی هم طی این مسیر 11 دقیقه طول می کشد.
  • فاصله تا مرکز تفریحی گو–کارت اسپیدوی: 4.8 کیلومتر است که با تاکسی طی این مسیر 21 دقیقه طول می کشد.
  • فاصله تا مرکز تفریحی پوکت فانتاسی: 7.9 کیلومتر است که با تاکسی طی این مسیر 28 دقیقه طول می کشد.
  • فاصله تا مرکز تفریحی پوکت شوتینگ رنج: 8.3 کیلومتر است که با تاکسی طی این مسیر 25 دقیقه طول می کشد.
  • فاصله تا ساحل کاتا نوی: 8.9 کیلومتر است که می توانید با تاکسی 30 دقیقه ای به آنجا برسید.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی پوکت: 24.8 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 1 ساعت و 20دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.
  • فاصله تا فرودگاه بین المللی کرابی: 79.4 کیلومتر است که از فرودگاه با تاکسی 3 ساعت و 5 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.
  • موقعیت هتل دوآنجیت پوکت

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل: تایلند، پاتونگ کاتو پوکت 83150، ساحل پاتونگ، جاده پراچانوکرو 18

منبع: booking.com

انتشار: 30 دی 1396 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 67

به "هتل دوآنجیت پوکت (Duangjitt Resort & Spa, Patong Phuket)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل دوآنجیت پوکت (Duangjitt Resort & Spa, Patong Phuket)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید