شروع توزیع کود ترکیبی آلی فسفاته در شبکه دولتی

به گزارش تور تایلند ارزان، مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از شروع توزیع کود ترکیبی آلی فسفاته در شبکه دولتی اطلاع داد.

شروع توزیع کود ترکیبی آلی فسفاته در شبکه دولتی

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، حمید رسولی گفت: قرار دریافت کود های بایو فسفاته در لیست کود های تکلیفی جهت توزیع سراسری به وسیله شبکه عظیم کارگزاری شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، یکی از مهمترین اقدامات امسال برای خودکفایی در زمینه کود های فسفاته است.

این مقام مسئول گفت: در چارچوب برنامه های طرح خودکفایی کود های کشاورزی، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی توجه ویژه ای به فراوریکنندگان داخلی کود های کشاورزی داشته است.

رسولی اضافه نمود: طی یکسال گذشته 25 مناقصه داخلی و 32 فراخوان عمومی برای جلب همکاری فراوریکنندگان داخلی کود های کشاورزی برگزار شده است.

وی ادامه داد: به همین دلیل برای معرفی محصولات کودی فراوری شده توسط فراوریکنندگان داخلی کود های کشاورزی، 50 همایش معرفی محصولات سبد کودی توسط این شرکت در سراسر کشور برگزار و با استقبال خوبی از سوی کارگزاران و کشاورزان روبرو شده است. ضمن اینکه هم اکنون، یک قرارداد 500 هزارتنی بعلاوه یک تفاهم نامه 500 هزار تنی برای تأمین خاک فسفات از منابع معتبر منعقد شده که یکصد هزار تن آن تحویل شده است.

این مقام مسئول توضیح داد: اجرای برنامه تأمین و توزیع کود بایوفسفات در شبکه توزیع شرکت خدمات حمایتی کشاورزی نیز در چارچوب برنامه منسجمی که تمامی وجوه فنی و بازرگانی را شامل گردد، به زودی شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1563

به "شروع توزیع کود ترکیبی آلی فسفاته در شبکه دولتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع توزیع کود ترکیبی آلی فسفاته در شبکه دولتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید