آغاز عملیات به زراعی و هرس پاییزه درختان در منطقه 19

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- عملیات به زراعی و هرس فرم درختان در معابر و بوستان های محدوده منطقه 19 در شش ماهه دوم سال آغاز شد.

آغاز عملیات به زراعی و هرس پاییزه درختان در منطقه 19

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، علی توکلی شهردار منطقه، به زراعی و هرس پاییزه درختچه ها را از اهم فعالیت های حفظ و نگهداشت شهر گفت و گفت: به همین علت ضمن تعیین برنامه زمانبندی شده ،آموزش های تخصصی و توجیهی به نمایندگان پیمانکاران، کارشناسان نواحی از طریق مرکز تام ارائه شده است.

او سلامت درختان و کنترل عوامل خسارت زای فصل سرما با حذف شاخه های زائد را از ضرورت های انجام هرس پاییزه دانست و افزود: این فعالیت در قالب عملیات هرس، کوددهی، کندوکوب، کاشت نشاء های فصلی، حذف کنده، شاخه خشک تنه جوش و پاجوش درختان، پخش کود و زیر و رو کردن بستر باغچه های معابر و بوستان ها، ترمیم تشتک، حذف علف های هرز، نخاله کشی و نظافت بستر از نیمه مهرماه آغاز شده و تا پایان زمستان ادامه خواهد داشت.

به گفته توکلی بهبود رشد درختان، زیباسازی نمای شهر و ایجاد فضای مطلوب شهری و کاهش آفت درختان از دیگر مزایای هرس و فرم دهی هستند که در ترون های بلوارها، میادین و معابر انجام می شود.

براساس این گزارش به منظور اجرای هر چه بهتر عملیات به زراعی و هرس و افزایش کیفیت عملیات هرس در 6 ماهه دوم سال براساس دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران، بازدیدی با حضور رئیس گیاه پزشکی سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران و رئیس اداره فضای سبز منطقه 19 و نیز مسئول مرکز تام از ادوات و تجهیزات کشاورزی پیمانکاران در محدوده نواحی صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2027

به "آغاز عملیات به زراعی و هرس پاییزه درختان در منطقه 19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز عملیات به زراعی و هرس پاییزه درختان در منطقه 19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید