آلگری: باید در ابتدای مسابقه گل بزنیم ، ناپولی برای جبران شکست برابر آتالانتا سراپا انگیزه است

به گزارش تور تایلند ارزان، سرمربی یوونتوس میخواهد برای هموار شدن راه صعود تیمش به فینال کوپا ایتالیا، تیمش را با هجومی ترین آرایش ممکن به میدان بفرستد.

آلگری: باید در ابتدای مسابقه گل بزنیم ، ناپولی برای جبران شکست برابر آتالانتا سراپا انگیزه است

به گزارش خبرنگاران، ماسیمیلیانو آلگری در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا شب (سه شنبه) یوونتوس برابر ناپولی در تورین در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، از برنامه تاکتیکی خود برای این بازی اطلاع داد.

آلگری با اعلام اینکه برای این بازی میخواهد از سیستم 1-3-2-4 استفاده کند، گفت: ما فردا شب باید در جام حذفی بازی و باید شرایطی مناسب برای هموار شدن راه صعودمان به فینال ایجاد کنیم. اگر این اتفاق رخ دهد می توانیم برای سومین سال متوالی به فینال برسیم و پس از آن می توانیم تلش کنیم که قهرمان شویم.

آلگری اضافه کرد: ما با تیمی مانند ناپولی روبه رو هستیم که برای جبران شکست دو شب گذشته اش برابر آتالانتا سراپا انگیزه است. البته این شکست تمام کارهای مهمی که آنها در این دو سال اخیر انجام داده اند را تحت الشعاع قرار نخواهد داد و من انتظار یک بازی سخت و پیچیده را برابر این تیم دارم.

سرمربی بانوی پیر تأکید کرد: این یک بازی درمرحله نیم نهایی کوپا ایتالیاست، جایی که مهمترین چیز گل نخوردن است به خصوص اگر بازی رفت در خانه شما باشد. ما پنج مدافع داریم که من شرایط شان را امروز آنالیز می کنیم. قاعدتاً تعدادی از آنها استراحت خواهند کرد و من تصمیم می گیرم که کدام یک از آنها بازی نمایند. مهمترین چیز در این بازی آن است که تیم با آرایش جدیدش به میدان می رود تا در همان ابتدای کار گل بزند چون طولانی شدن زمان انتظار برای گلزنی ممکن است سبب گردد بازیکنان صبرشان از دست بدهند و مضطرب شوند.

تیم های فوتبال یوونتوس و ناپولی از ساعت 23:15 در استادیوم یوونتوس به مصاف هم می فرایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 931

به "آلگری: باید در ابتدای مسابقه گل بزنیم ، ناپولی برای جبران شکست برابر آتالانتا سراپا انگیزه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: باید در ابتدای مسابقه گل بزنیم ، ناپولی برای جبران شکست برابر آتالانتا سراپا انگیزه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید