اتفاق خبرساز برای همسر بازیکنان تیم ملی آرژانتین در قطر

به گزارش تور تایلند ارزان، فردا یکشنبه در آخرین بازی از زقایت های جام جهانی 2022 قطر، تیم های آرژانتین و فرانسه برای مشخص قهرمان به مصاف هم می روند؛ البته در این چند روز مشکلاتی به وجود آمده و این اتفاقات شرایط هر دو تیم را پیچیده نموده است.

اتفاق خبرساز برای همسر بازیکنان تیم ملی آرژانتین در قطر

در حالی که فرانسوی ها از ویروس شتر رنج می برند که باعث شده حضور چندین بازیکن برای فینال در هاله ای از ابهام قرار گیرد، در آلبی سلسته هم خانواده بازیکنان این تیم مجبور شده اند هتل را به دلایل امنیتی عوض نمایند.

شرایط خانواده بازیکنان آرژانتین زمانی بغرنج شد که آگوستینا گاندولفو همسر لائوتارو مارتینز، به وسیله شبکه های اجتماعی اطلاع داد که خواهرش پس از مصرف آب پرتقال حاوی شیشه خرد شده در داخل لیوان، در اورژانس بیمارستان به سر می برد.

علاوه بر این، قطعی برق در اواخر شب در هتل مجلل واترفرانت، مکانی که آن ها در آن اقامت داشتند هم تصمیم آنان برای نقل مکان را جدی تر کرد؛ موضوعی که نشریه دیلی میل در خصوص آن نوشت: همسران بازیکنان آرژانتین از امنیت خود می ترسند و به یک هتل پنج ستاره دیگر نقل مکان نموده اند.

به گفته این منبع، آرژانتینی ها پول زیادی پرداخت نموده اند و انتظار ندارند در تاریکی اتاق های هتل خود بنشینند درحالی که بسیاری از آن ها بچه ها و نوزادان کوچکی دارند.

ظاهراً کسانی که در تغییر اضطراری دخیل بودند، جورجلینا کاردوسو (همسر آنخل دی ماریا)، لیندا راف (همسر پاپو گومز) و آگوستینا گاندولفو (شریک لائوتارو مارتینز) بودند.

ملاقات فینال جام جهانی فردا یکشنبه از ساعت 18:30 بین تیم های فرانسه و آرژانتین برگزار می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2321

به "اتفاق خبرساز برای همسر بازیکنان تیم ملی آرژانتین در قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق خبرساز برای همسر بازیکنان تیم ملی آرژانتین در قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید