جاذبه های زوریخ، بزرگترین شهر سوئیس

به گزارش تور تایلند ارزان، جاذبه های تماشای زوریخ

زوریخ مرکز اقتصادی سوئیس است و همه دنیا آن را به بانک هایش می شناسند. این شهر بزرگ ترین و شلوغ ترین فرودگاه و ایستگاه راه آهن را دارد و گردشگران خارجی آن اولین جایی را که از زوریخ می بینند همین دو جاست. زوریخ به عنوان شهری تمیز و کارآمد شناخته می گردد و اغلب برترین رتبه بندی ها را برای کیفیت بالای زندگی کسب می نماید. این شهر گردشگرانی با سلیقه های مختلف را به خودش جذب می نماید، تاریخ دوستان، برج بلند ساعت و مناره های گوتیک آن را دوست دارند، فرهنگ دوستان مشتاق تماشا موزه ها و دانشگاه های آن که 21 جایزه نویل دارند هستند و عده های هم عاشق رفتن به رستوران های با کلاس دنیای آن می باشند. می خواهیم درباره جاذبه های زوریخ حرف بزنیم، خبرنگاران را همراهی کنید.

جاذبه های زوریخ، بزرگترین شهر سوئیس

دریاچه زوریخ | Zürichsee Lake

این دریاچه بزرگ به وسیله یخچال های طبیعی کوه های آلپ شکل گرفته و از زوریخ تا شهرهای کوچک اطراف آن کشیده شده است. آب این دریاچه خیلی تمیز است و سواحل و مکان هایی خاص برای شنا دارد. در نیمه راه بلوو در کنار این دریاچه چمن زاری سرسبز و خوش آب وهوا وجود دارد که در روزهای آفتابی برترین محل برای استراحت و سرگرمی است. کسانی که قایق سواری را دوست دارند در اینجا شرکت های زیادی هستند که کشتی های مسافرتی ارائه می دهند و می توانید با آن ها به شهرهای اطراف دریاچه بروید. در این محل کاخ ها و جزایر بسیاری برای گشت و گذار وجود دارد.

التستاد زوریخ | Altstadt

التستاد محلی است که پر از شهرهای تاریخی پیش از قرن بیستم می باشد، اینجا پر از بناهای معروف، پلازاها و دیگر جاذبه های گردشگری مثل کلیسای سنت پیتر، محله قرون وسطی ای راتائوس و … است بطوری که می توانید در آن ساختمان های زیادی با معماری های تاریخی ببینید. از نظر معماری، ساختمان ها ترکیبی از معماری های قرون وسطی ای و گوتیک هستند و همچنان برج و باروهای دیوراهای باستانی شهر در اینجا دیده می گردد.

کوه یوتلیبرگ | Uetliberg

کسانی که عاشق چشم اندازهای بکر و طبیعی هستند نمی توانند کوه یوتلیبرگ را که مشرف به شهر زوریخ دریاچه مجاور آن است را نادیده بگیرند. در بالای قله این کوه یک هتل کوچک به نان یوتی کولم و دو برج که یکی برای سیگنال های تلویزیون و دیگری برای تماشا چشم اندازهای رویایی این محل است وجود دارد. این قله نقطه آغاز مناسبی برای کمپ زدن و پیاده روی کردن به دیگر رشته کوه های این محل است.

خیابان بانهوف | Bahnhofstrass

در این خیابان می توانید برترین و معروف ترین فروشگاه های زوریخ را پیدا کنید بعلاوه در آن گران ترین خانه های اروپا وجود دارد. بسیاری از معروف ترین طراحان دنیا در این خیابان مغازه دارند. در اطراف میدان پارادپلاتز مغازه ها و کافه های شکلات های خوشمزه وجود دارد . وقتی دیوارهای شهر برچیده شد این خیابان از خندق های خارجی بوجود آمد و زمانی گودال قورباغه ها نامیده می شد.

موزه ملی سوئیس | Swiss National Museum

در موزه ملی سوئیس مجموعه های گسترده درباره جنبه های فرهنگی و هنری زندگی در این کشور از عصر حجر تا به امروز وجود دارد. ساختمان این موزه در سال 1898 به وسیله معمار گوستاو در قالب یک قلعه فرانسوی ساخته شد. در این موزه قطعات منحصربفردی مثل برج اسلحه خانه، مجموعه ای از حکاکی های چوبی مذهبی و نقاشی ها وجود دارد.

منبع: touropia.com

منبع: الی گشت
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2211

به "جاذبه های زوریخ، بزرگترین شهر سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های زوریخ، بزرگترین شهر سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید