اجاره خانه های اشتراکی در تهران چند؟

به گزارش تور تایلند ارزان، در کلانشهر تهران قیمت مسکن سرسام آور افزایش پیدا نموده است و اول خریداران در پی خانه دانگی رفتند که این امر به علت از دست نرفتن سرمایه است واکنون شرایط به گونه ای است که مستأجران دنبال اجاره خانه به صورت خانه های اشتراکی هستند.

اجاره خانه های اشتراکی در تهران چند؟

آنالیز ها در مشاورین املاک و سایت های اجاره نشان می دهد که یک پدیده نو به نام اجاره اشتراکی در مرکز به وجود آمده است.

به گزارش مهر، این روز ها که اجاره بها به شدت افزایش پیدا نموده خانواده ها تصمیم گرفتند با یکدیگر در یک واحد زندگی نمایند و به صورت اشتراکی اجاره بها را پرداخت نمایند تا از هزینه های زندگی کم گردد.

در کلانشهر تهران قیمت مسکن سرسام آور افزایش پیدا نموده است و اول خریداران در پی خانه دانگی رفتند که این امر به علت از دست نرفتن سرمایه است واکنون شرایط به گونه ای است که مستأجران دنبال اجاره خانه به صورت اشتراکی هستند.

اجاره های اشتراکی در بعضی از محله های تهران دیده شده است و نکته قابل تأمل اینکه کرایه اشتراکی فقط مختص به خانواده های آشنا یا فامیل نیست و گاه حتی دو خانواده کاملاً غریبه نیز ناگزیر به سکونت اشتراکی در یک واحد شده اند.

آنالیز ها نشان می دهد که اجاره خانه اشتراکی دیگر مختص مجرد ها نیست و خانواده ها نیز به اجبار از این خانه ها استفاده می نمایند.

در ادامه قیمت بعضی از این خانه های اشتراکی را آنالیز می کنیم: (قیمت ها براساس دانگ هر فرد است)

منبع: عصر ایران
انتشار: 25 خرداد 1402 بروزرسانی: 25 خرداد 1402 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2401

به "اجاره خانه های اشتراکی در تهران چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره خانه های اشتراکی در تهران چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید