اختلالات زانو و درمان آن

به گزارش تور تایلند ارزان، افزایش سن بعد از 45 سالگی اندازه شیوع آرتروز را بالا می برد، معمولا در سنین 55 تا 65 سالگی به حدود 43 تا 45 درصد آمار جوامع نشان می دهد و نیمی از افراد سالمند و افرادی که سنشان بالا می رود درگیر این بیماری هستند و بیشتر هزینه هایی که تحمیل می گردد مربوط به مسائل زانو و بیماری های زانو است.

اختلالات زانو و درمان آن

یک متخصص فیزیوتراپی گفت: هر مسئله ای در ستون فقرات می تواند بر اندام تحتانی تاثیر بگذارد. ملوکی، متخصص فیزیوتراپی گفت: بدن ما در اندام تحتانی به عنوان یک زنجیره حرکتی سینماتیک باز یا بسته تقسیم بندی می گردد؛ این زنجیره دارای حلقه هایی است که مهمترین آن زانو است و به این علت که در معرض نیرو های مختلف قرار می گیرد غالب مسائل اندام تحتانی و مفاصل از زانو نشأت می گیرد.

وی اضافه نمود: آمارگیری هایی که در جوامع پیشرفته یا پیشرفته انجام شده نشان می دهد 19 تا 20 درصد افراد معمولی جامعه دچار مسائل زانو به خصوص آرتروز هستند؛ آرتروز یکی از بیماری های رماتیسمی است که می تواند مفاصل را درگیر کند و شایع ترین مفصلی که در معرض این بیماری قرار می گیرد زانو است.

ملوکی ادامه داد: افزایش سن بعد از 45 سالگی اندازه شیوع آرتروز را بالا می برد، معمولا در سنین 55 تا 65 سالگی به حدود 43 تا 45 درصد آمار جوامع نشان می دهد و نیمی از افراد سالمند و افرادی که سنشان بالا می رود درگیر این بیماری هستند و بیشتر هزینه هایی که تحمیل می گردد مربوط به مسائل زانو و بیماری های زانو است.

برای اطلاعات بیشتر ویدیوی کزیر را مشاهده کنید:

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیومنبع: فرادید
انتشار: 28 اسفند 1401 بروزرسانی: 28 اسفند 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2366

به "اختلالات زانو و درمان آن" امتیاز دهید

3 کاربر به "اختلالات زانو و درمان آن" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلالات زانو و درمان آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید