اساتید دانشگاه زنجان در فهرست سرآمدان علمی ایران

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران/زنجان هاشم شهروس وند با کسب رتبه 53 و علی رمضانی با کسب اعتبار علمی 64 جزو سرآمدان علمی ایران در امسال قرار گرفتند.

اساتید دانشگاه زنجان در فهرست سرآمدان علمی ایران

بنا بر اعلام فدراسیون سرآمدان علمی ایران وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اسلامی، هاشم شهروس وند با کسب اعتبار علمی 153 و رتبه 53 و علی رمضانی با کسب اعتبار علمی 64 و رتبه 94 در فهرست سرآمدان علمی ایران در امسال قرار گرفته اند.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف دست یابی جمهوری اسلامی ایران به مرجعیت علمی جهانی، فدراسیون سرآمدان علمی ایران را در سال 1394 راه اندازی نموده است.

فدراسیون سرآمدان علمی ایران سالانه حدود 50 تا 100 نفر از اعضای هیئت علمی کشور را که دارای دستاوردهای پژوهشی برتر طبق آیین نامه فدراسیون بوده را شناسایی و حمایت می نماید.

هدف از برگزاری این برنامه، انتخاب افرادی است که در حال حاضر فعالیت ها و دستاوردهای پژوهشی برتری دارند که برای شناسایی این افراد از شاخص های معتبر علم سنجی استفاده شده و سالانه افراد در یک مکانیزم رقابتی انتخاب می شوند و برای محاسبه اعتبار علمی افراد از دو شاخص کیفیت انتشارات و ارجاعات باکیفیت غیرخودی استفاده می گردد.

لازم به ذکر است این شاخص ها وابسته به تعداد مقالات در نشریات برتر، تعداد سخنرانی ها در کنگره های معتبر بین المللی به عنوان سخنران کلیدی یا مدعو، تعداد ارجاعات غیرخودی در نشریات برتر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1344

به "اساتید دانشگاه زنجان در فهرست سرآمدان علمی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اساتید دانشگاه زنجان در فهرست سرآمدان علمی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید