اسپالتی: بازیکنانم ثابت کردند خیلی حرفه ای هستند، هیچ باشگاهی قادر به خرید اشکرینیار نیست

به گزارش تور تایلند ارزان، فوتبال جهان- لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم فوتبال اینتر از حرفه ای گری بازیکنانش مقابل بنونتو تمجید کرد.

اسپالتی: بازیکنانم ثابت کردند خیلی حرفه ای هستند، هیچ باشگاهی قادر به خرید اشکرینیار نیست

به گزارش خبرنگاران، لوچانو اسپالتی که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در چارچوب هفته یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا، با نتیجه پرگل 6 بر 2 بر بنونتو دسته دومی غلبه و صعودشان به جمع هشت تیم برتر این رقبت ها را قطعی کردند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی اینتر تی وی گفت: پس از سوت خاتمه بازی به کریستین بوکی - سرمربی بنونتو - گفتم که باید به عملکرد بازیکنانش در این بازی افتخار کند. وقتی که ما با نتیجه 4 بر صفر در نتیجه پیش بودیم، این احتمال وجود داشت که بازیکنان بنونتو دست از کوشش بکشند و به نوعی کار برای شان تمام شده به نظر برسد، اما آنها مدام حمله می کردند و ما را تحت فشار قرار دادند. این یک بازی واقعی و البته سخت بود.

وی اضافه نمود: باید البته از بازیکنانم هم تعریف و تمجید کنم چون ثابت کردند که در رویکردی که برای این بازی در طول هفته در پیش گرفته بودند، خیلی حرفه ای هستند. به هر حال این نتیجه گامی رو به جلو است.همچنین تحت تأثیر عملکرد بازیکنانی قرار گرفتم که این فصل خیلی فرصت بازی پیدا نکرده اند، از جمله آندره آ رانوکیا، دانیله پادلی، آنتونیو کاندروا و روبرتو گالیاردینی.

سرمربی اینتر همچنین در مورد برگزار شدن این بازی پشت های درهای بسته در استادیوم سن سیرو به خاطر تکرار رفتار نژادپرستانه طرفداران اینتر گفت: این یک بازی واقعی نبود. این صحنه ای نیست که ما بخواهیم ببینیم. به هر حال هیچکس دوست ندارد در استادیومی باشد که جو نژادپرستانه ای دارد.

اسپالتی همچنین در مورد شایعه علاقه مندی باشگاه هایی همچون منچستریونایتد، بارسلونا و پاری سن ژرمن به جذب مدافع کروات تیمش گفت: هیچ باشگاهی پول خرید اشکرینیار را ندارد. او قیمت ندارد. اشکرینیار در اینتر می ماند چون هیچ باشگاهی قادر به خرید او نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 226

به "اسپالتی: بازیکنانم ثابت کردند خیلی حرفه ای هستند، هیچ باشگاهی قادر به خرید اشکرینیار نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی: بازیکنانم ثابت کردند خیلی حرفه ای هستند، هیچ باشگاهی قادر به خرید اشکرینیار نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید