اسکان بیش از 8000 مسافر نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش لرستان

به گزارش تور تایلند ارزان، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، اسکان بیش از 8000 مسافر نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش لرستان صورت می پذیرد.

اسکان بیش از 8000 مسافر نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش لرستان

عطا حسن پور، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اظهار کرد: در ایام نوروز 1402 در مراکز اقامتی آموزشی و رفاهی وابسته به آموزش و پرورش روزانه ظرفیت اسکان 8000 نفر مسافر وجود دارد.

وی بیان نمود: به منظور اسکان مسافران نوروزی در سطح استان، 10 پایگاه فعال اسکان، 165 مدرسه با 1586 کلاس و شش مرکز خانه معلم با 114 اتاق ویژه مهیا شده و همه کلاسها نیز مجهز به امکانات رفاهی مانند فرش، یخچال، تلویزیون و...هستند.

حسن پور با تأکید بر ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی توضیح داد: به همین دلیل به منظور اسکان بهتر هموطنان آموزش های لازم به مدیران مدارس، سرایه داران و سایر عوامل اجرایی اسکان ارائه می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان ادامه داد: زیباسازی محیط آکادمی ها، شستشوی مدارس و تجهیز کلاس ها با امکانات رفاهی و گرمایشی از جمله اقداماتی است که پیش از آغاز مسافرت های نوروزی انجام خواهد شد.

وی اضافه نمود: دو پایگاه فعال اسکان نیز در مرکز استان مستقر هستند و در مجموع 500 نفر عوامل اجرایی در شهرستان های بروجرد، الیگودرز، دورود، الشتر، نورآباد، ازنا، کوهدشت و پلدختر آماده خدمت رسانی هستند.

حسن پور با بیان اینکه نوروز گذشته در مجموع 17 هزار و 500 خانوار را در مراکز اقامتی آموزش و پرورش لرستان اسکان داده شدند، توضیح داد: در مجموع 23 درصد از کل مسافران نوروزی از مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان استفاده کردند که پیش بینی می گردد نوروز پیش رو نیز با 1586 کلاس و شش خانه معلم، روزانه 8000 مسافر نوروزی در این مراکز اسکان داده شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 2 اسفند 1401 بروزرسانی: 2 اسفند 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2356

به "اسکان بیش از 8000 مسافر نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش لرستان" امتیاز دهید

1 کاربر به "اسکان بیش از 8000 مسافر نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش لرستان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکان بیش از 8000 مسافر نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید