افزایش زیبایی ساختمان با چوب

به گزارش تور تایلند ارزان، برای همه ما خانه محلی است که برای فرار از هیایوی زندگی شهری به آن پناه می بریم. هرچقدر بتوانیم طراحی و ظاهر خانه را به محل دلخواه خود نزدیکتر کنیم، حس خوب و بهتری نصیب ما می گردد. یکی از راهکارهای افزایش زیبایی خانه، آپارتمان و یا محل کار شما استفاده از چوب در قسمت های مختلف ساختمان است.

افزایش زیبایی ساختمان با چوب

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

چرا به سقف کاذب احتیاج دارید؟

یک ساختمان مسکونی و تجاری بدون سقف مناسب ناقص است. سقف بلندترین و مهمترین قسمت ساختمان است که از عناصری مانند باد، درجه حرارت زیاد یا کم، نور خورشید، برف و باران محافظت می نماید. علاوه بر ایجاد محافظت، سقف به عنوان مکانی شناخته می گردد که ساکنین یک ساختمان می توانند با ایجاد سقف های کاذب جذاب و با استفاده از پنل های سقفی تزئینی که می توانند چشم ها را به خود خیره نمایند، از آن لذت ببرند.

علاوه بر زیبایی شناسی، سقف های کاذب ویژگی های کاربردی را ارائه می دهند که باعث می گردد کاربرد آن ها از جهات بیشتری افزایش یابد. به عنوان مثال، سقف کاذب چوبی، آکوستیک خوبی را فراهم می نماید که در آن صداهای مورد احتیاج قابل افزایش است و در عین حال صداهای ناخواسته به حداقل می رسد. آن ها فضای لازم را برای قرار دادن سیم های برقی، لوله ها و مجاری تهویه هوا فراهم می سازند.

سقف های کاذب می توانند نور را منعکس نمایند که این امر احتیاج به نور مصنوعی غیر ضروری را کاهش می دهد و در نتیجه باعث کاهش مصرف انرژی می گردد. این پنل های سقفی همچنین ویژگی های ایمنی در برابر آتش و مقاومت در برابر رطوبت را دارند.

مزایای استفاده از نرده چوبی :

همانطوری که بیان کردیم استفاده از نرده های چوبی بسیار رایج شده است و افراد بسیاری از این نرده ها استفاده می نمایند. نصب و اجرای این نرده ها در ساختمان ها مزیت های بسیاری دارد که در ادامه بعضی از آنها را بیان می کنیم تا آشنایی بیشتری بانرده چوبیو مزایای آن داشته باشید.

  1. سازگاری با طبیعت :

اگر شما ویلایی دارید که در دل طبیعت قرار گفته است، باید از نرده های چوبی برای دکوراسیون آن بهره ببرید، چرا که طبیعت از چوب می باشد و اگر نرده های چوبی هم در ویلای شما وجود داشته باشد زیبایی بیشتری ایجاد خواهد گردد و از آنجایی که این نرده شباهت بسیاری به طبیعت دارد شیک بودن ویلای شما را بسیار بیشتر می نماید.

  1. تنوع بی نظیر آن :

یکی دیگر از مزایای نرده چوب پلاستیکتنوع بی نظیر آن می باشد. فراوری نمایندگان این دسته از نرده ها کوشش می نمایند طرح ها و اشکال گوناگونی از این نرده ها را فراوری نمایند تا مشتریان هر طرح و شکلی را که می پسندند در ساختمان خود استفاده نمایند. در صورت استفاده از هر یک از طرح های این نرده ها، محیط مورد نظر شما حال و هوای بسیار شیکی به خود می گیرد.

  1. عدم احتیاج به تعویض :

اگر استفاده شما از نرده چوب پلاست تراس و بالکندر ساختمان های خود به درستی باشد، عمر آن بسیار طولانی می گردد، عمر مفید این نرده ها حدود 30 سال می باشد. نصب و اجرای اینگونه از نرده ها هزینه نصب مجدد و یا تعمیر ندارد و به همین علت است که امروزه هواداران بسیاری دارد.

جذابیت کفپوش چوبی

جالب است بدانید یکی از مهم ترین عناصری که می تواند به بخشی از دکور چوبی منزل شما تبدیل گردد و فضایی گرم و منحصر به فرد ایجاد کند، استفاده از مزایای خاص کفپوش چوب پلاست یا کفپوش چوبی است. تغییر کفپوش به راحتی تمام محیط خانه را تحت تاثیر قرار می دهد و می تواند تم آن را به کلی عوض کند. پیشنهاد ما برای کاهش هزینه و بالا بردن دوام کفپوش، استفاده از کفپوش چوب پلاست به جای پارکت و گزینه های مشابه گران قیمت است. مواردی مثل چوب پلاست یا چوب پلاستیک نه تنها در مقابل حرارت مقاوم هستند؛ بلکه نسبت به رطوبت و خیسی هم مقاومت بسیار بالایی دارند.

استفاده از کفپوش چوبی یا چوب پلاستیک با توجه به خواص منحصر به فرد آن که در مقالات متعدد شرح داده شده است، برای فضای باز مثل بالکن و تراس در صورت قرارگیری در کنار گیاهان باعث می گردد حس طبیعت بیشتری در فضا جریان یابد. چوب پلاست ها ضد آب بوده و از مقاومت بالایی در برابر تغییرات جوی و فشار برخوردارند.

از دیگر مزایای موزاییک های چوب پلاست این است که می تواند آنها را از محیطی به راحتی جمع آوری و در جای دیگری نصب کرد. برای همین در اصل موزاییک های چوب پلاست سرمایه ای است که شما آن را دور نمی ریزید و می توانید از جایی به جای دیگر انتقال دهید.

از ویژگی های کفپوش های چوب پلاستیک و مزایای آن می توان به داشتن طرح زیبا و گرما بخش برای محیط اشاره نمود و همچنین به نوعی می تواند عایق حرارتی هم باشد.قابلیت بازسازی در صورت آسیب دیدن هم از دیگر مزایای کفپوش چوب پلاست است. تنوع رنگی هم می تواند تمام سلیقه های متفاوت را راضی نگه دارد.

شرکت چوپکس به عنوان فراوری نماینده محصولات چوب پلاست می تواند به عنوان مشاور، طراح و مجری پروژه های ساختمانی شما باشد.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 744

به "افزایش زیبایی ساختمان با چوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش زیبایی ساختمان با چوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید