انتظار آقای وحشت برای خواندن رمان آخر بازی تاج و تخت

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از وینترکامینگ، استیون کینگ نویسنده مشهور آمریکایی و خالق داستان های ژانر وحشت در این کشور در اظهارنظری عجیب گفته است که بسیار از این مسئله نگران است که هیچ وقت پیروز نگردد رمان بادهای زمستان جرج مارتین را بخواند. بادهای زمستان ششمین جلد از مجموعه کتاب های ترانه یخ و آتش، نوشتهٔ جرج آر. آر. مارتین است که انتظار می رود در سال 2021 منتشر گردد. این کتاب ها به سبک خیال پردازی و فانتزی نوشته شده اند.

انتظار آقای وحشت برای خواندن رمان آخر بازی تاج و تخت

مارتین ماه گذشته با انتشار تصویری با عنوان زمستان در راه است از آخرین شرایط نگارش رمان آخر این مجموعه اطلاع داد. وی در وبلاگ شخصی خود تصویری از کتاب آخر مجموعه بازی تاج و تخت منتشر نموده است.

درحالی که از خاتمه آخرین قسمت از سریال بازی تاج و تخت شرکت اچ بی او گذشته است؛ اما هنوز انتشار کتاب آخر این مجموعه توسط جرج مارتین در هاله ای از ابهام واقع شده است. جرج آر.آر. مارتین، نویسنده مجموعه ترانه یخ و آتش است که سریال تاج و تخت با الهام از این مجموعه ساخته شده است. حالا با وجود اینکه پخش جهانی این سریال به خاتمه رسیده است؛ ولی مارتین می گوید رمان آخر این مجموعه با عنوان بادهای زمستانی در راه است.

حالا نه تنها هواداران داستان های مارتین بلکه نویسنده های مشهوری مثل استیون کینگ نیز برای انتشار این رمان لحظه شماری می نمایند. کینگ در مصاحبه با نیل گایمن نویسنده مشهور انگلیسی الاصل ساکن آمریکا از او می پرسد که آیا اطلاعی از شرایط آخرین رمان مارتین دارد یا نه. او از گایمن می پرسد آیا تو که رابطه نزدیکی با مارتین داری، اطلاعی از رمان آخری داری؟ وی می گوید من سال هاست که قصه های بازی تاج و تخت را دنبال می کنم و حالا می خواهم آخرش را هم بخوانم.

کینگ حتی این جمله را بر زبان آورده است که آیا مارتین قبل از مرگش قادر است رمان آخر این مجموعه را تمام کند؟ گایمن در پاسخ به نویسنده داستان های ترسناک می گوید: فکر نمی کنم مسئله ای وجود داشته باشد. او در سلامتی کامل به سر می برد و به نظر می رسد کتاب آخر تاج و تخت منتشر خواهد شد.

کینگ از شنیدن صحبت های گایمن اظهار خوشحالی می نماید از اینکه می تواند ببیند که مارتین چگونه داستان بازی تاج و تخت را تمام می نماید.

نویسنده و خالق بازی تاج و تخت در آخرین پست وبلاگی اش نوشته است: همه چیز خوب پیش می رود؛ ولی هنوز خیلی از برنامه معین شده عقب هستم. در ماه های گذشته زندگی ام شده نوشتن داستان نهایی و امیدوارم همه چیز خوب پیش رود.

مارتین 72ساله در این پست خطاب به هوادارانش نوشته است که نگران سلامتی اش نباشند؛ چون واکسن کرونا را زده و از این مسئله نیز ناراحت است که شش نفر از دوستانش را به خاطر این ویروس از دست داده است. او نوشته است که چند ماهی در کلبه کوهستانی اش می ماند تا داستان را تمام کند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1827

به "انتظار آقای وحشت برای خواندن رمان آخر بازی تاج و تخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظار آقای وحشت برای خواندن رمان آخر بازی تاج و تخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید