انگلیس: ایران انعطاف بیشتری درباره غنی سازی نشان دهد

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران: سفیر انگلیس در سازمان ملل خاطرنشان کرد لندن به یافتن راه حلی صلح آمیز به وسیله تبادل نظر در موضوع هسته ای ایران متعهد است.

انگلیس: ایران انعطاف بیشتری درباره غنی سازی نشان دهد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری دولت انگلیس، سفیر انگلیس در سازمان ملل متحد اعلام نمود لندن متعهد به یافتن راه حلی صلح آمیز به وسیله مصاحبه در موضوع هسته ای ایران است.

مایکل تاتهام، روز گذشته در سخنانی در کمیته نظارت بر حسن اجرای تحریم های ایران در سازمان ملل متحد از اقدامات این کمیته تحت نظارت سفیر استرالیا برای اجرای تحریم ها علیه ایران تشکر کرد و اضافه نمود مصاحبهها بین ایران و گروه 1+5 برای کسب توافق جامع به لحظه ای مشخص کننده رسیده است. گروه 1+5 برای رسیدن به توافق جامع قبل از 24 نوامبر متعهد است و مصاحبهها طی روزهای آینده در نیویورک ادامه می یابد.

وی با اشاره به بعضی پیشرفت ها در مذاکرات گفت اعتقاد داریم که توافق ممکن است. اما ضروری است که ایران انعطاف بیشتری در موضوع برنامه هسته ای اش به خصوص غنی سازی نشان دهد. ایران همچنین باید فعالانه تر به نگرانی های آژانس درباره جنبه های نظامی احتمالی برنامه خود پاسخ دهد.

دیپلمات انگلیسی در ادامه بر حفظ و اجرای دقیق تحریمهای شورای امنیت علیه ایران تاکید نموده که این امر به ایران برای مذاکرات جدی توافق جامع انگیزه می دهد.

این مقام انگلیسی همچنین خواهان پاسخگویی ایران به کمیته مذکور درباره کشف محموله سلاح در دریای سرخ شد، که به اداعای این کمیته متعلق به ایران بوده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 647

به "انگلیس: ایران انعطاف بیشتری درباره غنی سازی نشان دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس: ایران انعطاف بیشتری درباره غنی سازی نشان دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید