اینترمیلان 2 - 2 پارما؛ هدیه رو پس فرستاد!

به گزارش تور تایلند ارزان، اینتر در دیدار مهیج در خانه خود 2-2 مقابل پارما متوقف شد.

اینترمیلان 2 - 2 پارما؛ هدیه رو پس فرستاد!

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در روزی که یوونتوس با نتیجه تساوی مقابل لچه متوقف شده بود، اینتر در خانه خود و در شبی که فرصت های زیادی را از دست داد، نتوانست از سد پارما عبور کند و بهترین موقعیت صدرنشینی برای این تیم از دست رفت.

اولین فرصت بازی در دقیقه ده و برای پارما ایجاد شد، اما سمیر هندانوویچ به زیبایی و با یک دست عکس العمل زیبایی روی ضربه برماکو نشان داد. لحظاتی بعد اینتر اولین فرصت خود را ایجاد کرد اما ضربه روبرتو گالیاردینی با مهار زیبای دروازه بان پارما روبرو شد.

اما در دقیقه 22 اینتر به گل اول دست یافت. روی ارسال کرنر، آنتونیو کاندروا صاحب موقعیت گلزنی در محوطه شده و ضربه او بعد از برخورد به مدافعان پارما وارد دروازه شد.

اما پارما خیلی زود به گل تساوی دست یافت. روی اشتباه میلان اشکرینار، کاراموا درون محوطه جریمه اینتر صاحب موقعیت شد و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه، زننده گل تساوی لقب گرفت.

پارما در دقیقه 30 به گل دوم هم دست یافت. ارسال عرضی و زمینی کارامول با ضربه ای دقیق ژروینیو همراه شد و پارما از اینتر در سن سیرو پیش افتاد.

در اواخر نیمه اول و روی ارسال کاندورا، اینتر می توانست به گل تساوی دست یابد، اما ضربه سر لائوتارو مارتینز با اختلاف کمی به بیرون رفت و نیمه نخست با فزونی 1-2 پارما به اتمام رسید.

اما اینتر در همان ابتدای نیمه دوم به گل رسید. ارسال کاندروا از درون محوطه با چرخش و ضربه زیبای لوکاکو وارد دروازه پارما شد. داور ابتدا آفساید گفت اما بعد از بازبینی صحنه گل پذیرفته شد.

در دقیقه 62 و روی ضدحمله پارما، این تیم می توانست گل سوم را به ثمر برساند، اما این بار ضربه ژروینیو با مهار هندانوویچ همراه شد. دقایقی بعد و در دو صحنه متوالی، گالیاردینی و مارتینز شانس خود را برای گلزنی امتحان کردند، اما ضربات آنها توسط مدافعان پارما دفع شد.

در دقیقه 76 کاندروا با ورود به محوطه فرصت خوبی برای زدن گل سوم اینتر داشت، اما ضربه محکم او راهی به دروازه پارما نیافت. در دقیقه 78 لوکاکو وارد محوطه شده و شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه آرام او در اختیار سپ نهاده شد.

دقایقی بعد و روی ارسال یک کرنر، اینتر تا آستانه زدن گل فزونی پیش رفت، اما ضربه سر استفان دی فرای با اختلاف کمی راهی بیرون شد.

در دقیقه 93 اینتر موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه اسپوزیتو با اختلاف کم به بیرون رفت تا در نهایت اینتر با تساوی 2-2 مقابل پارما متوقف گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 591

به "اینترمیلان 2 - 2 پارما؛ هدیه رو پس فرستاد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینترمیلان 2 - 2 پارما؛ هدیه رو پس فرستاد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید