بازدید 30 میلیون گردشگر خارجی از روسیه در سال 2019

به گزارش تور تایلند ارزان، طبق اطلاعات آژانس گردشگری فدرال روسیه، در سال 2019 حدود 30 میلیون گردشگر خارجی از این کشور دیدن کردند و افزایش علاقه مندی آلمان ها ، فرانسوی ها و مردم کشورهای آسیایی برای سفر به روسیه کاملاً مشهود است.

بازدید 30 میلیون گردشگر خارجی از روسیه در سال 2019

با تور مالزی تایلند از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه ایزوستیا، چاپ مسکو، حدود 30 میلیون گردشگر خارجی ، از جمله 5 میلیون نفر از کشورهای غیر عضو در جامعه کشورهای مشترک المنافع، در سال 2019 از روسیه بازدید کردند.

این اطلاعات از سوی النا لیسنکووا مشاور رئیس آژانس گردشگری فدرال روسیه، ارائه شده است. به گفته وی ، افزایش گردشگران از کشورهای آلمان ، فرانسه و منطقه آسیا کاملاً قابل توجه بوده و با افزایش متوسط 11 الی 14 درصدی روبرو شده است.

لیسنکووا که در حاشیه نمایشگاه Fitur در مادرید که بزرگترین نمایشگاه توریستی در دنیا محسوب می گردد، صحبت می کرد، یادآور شد که نمایندگانی از مسکو ، سن پترزبورگ ، منطقه راستوفسکی ، کالینینگراد ، اوستیای شمالی و سایر مناطق و شهرهای روسیه در این نمایشگاه حضور فعال دارند.

علاوه بر این، گردشگران خارجی بیشتر از هر جایی از مسکو (پایتخت روسیه)، منطقه مسکو، شهر سن پترزبورگ و حومه آن و همچنین منطقه کالینینگراد بازدید می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 816

به "بازدید 30 میلیون گردشگر خارجی از روسیه در سال 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید 30 میلیون گردشگر خارجی از روسیه در سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید