باغ وحش سنگاپور

به گزارش تور تایلند ارزان، باغ وحش سنگاپور که محلی ها به آن ماندای می گویند، 28 هکتار مساحت دارد و باهزینه 9 میلیون دلاری دولت سنگاپور در 27 ژوئن 1973 رسماً افتتاح شد. این مجموعه مانند نایت سافاری توسط ذخیره گاه حیات وحش سنگاپور اداره می گردد. 315 گونه جانوری در این باغ وحش وجود دارد که 16 درصد آنها در حال انقراض می باشند.

باغ وحش سنگاپور

جهت دریافت خدمات ساخت ویلا کردان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

باغ وحش سنگاپور سالانه 6/1 بازدید نماینده را به خود جذب می نماید و به شکلی طراحی شده است که شما قفس ها و موانع سنتی را نمی بیند، بلکه همه موانع، طبیعی یا نامرئی هستند. پر جمعیت ترین گروه اورانگوتان های جهان در این باغ وحش زندگی می نمایند. در سال 1977، دکتر فرانسین نیگو دیرینه شناس مشهور، برای مطالعه رفتار اورانگوتان ها، 6 ماه در قفس با 18 عدد از آنها زندگی کرد. در این باغ وحش برنامه های حفاظت از گونه های در حال انقراض اجرا می گردد.

یکی از برنامه های این باغ وحش صبحانه با اورانگوتان می باشد، که بازدید نمایندگان می توانند با راهنمایی نگه دارنده های حیوانات به اورانگوتان ها بسیار نزدیک شوند. آهمنگ (Ah Meng) یکی از معروف ترین اورانگوتان های جهان و سمبل صنعت گردشگری سنگاپور که در سال 2008 جان خود را از دست داد، نیز در همین باغ وحش زندگی می کرد.

منبع: الی گشت
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 864

به "باغ وحش سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ وحش سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید