هیجان انگیزترین رویدادهای گردشگری آسیا

به گزارش تور تایلند ارزان، قاره آسیا ترکیبی فوق العاده عجیب از فرهنگها و سنتهای مختلف است، که همین موضوع باعث ایجاد رویدادها و فستیوالهایی هیجان انگیز می شود.هر کدام از این رویدادها جذابیت های ویژه خود را دارند. پس با ما همراه باشید تا بهترین ها را از اقصی نقاط آسیا به شما معرفی کنیم.

هیجان انگیزترین رویدادهای گردشگری آسیا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

  • مراسم سال نو چینی در تایوان

سال نو چینی ها، بزرگترین و مهمترین فستیوال سالانه ای است که توسط چینی ها و چینی تبارها در سرتاسر جهان جشن گرفته می شود. طبق آداب و رسوم چینی ها، فستیوال سالانه فانوس تایوان در سرانجام جشن سال نو برگزار می شود و امروزه محلی برای نمایش صنعت پیشرفته این جزیره شده است. برگزاری مراسم سنتی به هوا فرستادن فانوس توسط چینی ها در اولین شبی که در سال جدید ماه کامل می شود، قدمتی دو هزار ساله دارد و این سنت امروزه باعث رونق ساخت صنایع دستی هنری توسط بچه ها و همچنین فرصتی برای گردهمایی خانواده ها در این کشور شده است.

  • جشنواره بون ژاپن

چینی ها جشنواره فانوس های خود را در سرانجام فستیوال سال نو تقویمی برگزار می نمایند، اما ژاپنی ها تا آگوست صبر می نمایند تا هوا دلپذیرتر شود و بتوانند از منظره خیره نماینده هزاران فانوس روشن در دل آسمان کشورشان بیشتر لذت ببرند. جشنواره بون یا اوبون یک سنت بودایی است که ژاپنی ها برای بزرگداشت اجداد و از دست رفته گانشان برگزار می نمایند. این جشن سه روزه که پانصد سال قدمت دارد به یک سنت ژاپنی برمی شود که طی آن ژاپنی ها برای بازدید از خانواده و اقوام خود به خانه اجدادی شان می فرایند. ژاپنی ها لباس های سنتی خود را به تن می نمایند، آواز می خوانند و پایکوبی های سنتی اجرا می نمایند که از منطقه ای تا منطقه دیگر فرق می نماید.

  • فستیوال نور زمستان

فستیوال نور زمستان در شهر کُوانا در کشور ژاپن در فصل زمستان برگزار می شود. در همین زمان فستیوال های خلاقانه و زیبای دیگری نیز در سراسر این کشور بر قرار است. در این شهر پارک گیاهان زیبایی به نام نابانو نو ساتو با موضوع گلها وجود دارد. این پارک گلخانه ها، باغ ها و همچنین تونل بسیار ویژه ای از نور دارد. آذین بندی زمستانی در این باغ گیاهی از ماه نوامبر تا ماه مارس ادامه پیدا می نماید. میلیون ها چراغ ال ای دی که با انرژی خورشیدی کار می نمایند، همزمان روشن می شوند و با تلالو بر روی زمین ها و آب ها صحنه ای بسیار زیبا و مسحور نماینده را خلق می نمایند. این تونل با ال ای دی هایی که به شکل گُل هستند روشن می شود.

  • فستیوال بور یه اونگ کره

از بین فستیوال های متعدد کره، فستیوال گِل بور یه اونگ بیشترین تعداد گردشگران بین المللی را به خود جذب می نماید. در زمان فستیوال، گروه های متعدد توریست ها برای تجربه فواید گِل بور یه اونگ و انواع تفریح ها به این منطقه سرازیر می شوند. گردشگران در کنار جو عالی فستیوال می توانند از فعالیت هایی مانند کُشتی در گِل، سُر خوردن روی گِل و حتی شنا در وان بزرگ گِل، لذت ببرند. مسافرانی که احساس قدرت بیشتری می نمایند می توانند دوره های آموزشی مرتبط با گِل نیروی دریایی را امتحان نمایند و آنهایی که به دنبال ریلکس کردن هستند می توانند به قسمت ماساژ گِل بفرایند. این فستیوال در عصر با موسیقی و آتش بازی در ساحل آدامه پیدا می نماید.

  • گردهمایی فیل ها در سورین

سورین در فاصله 725 کیلومتری شرق بانگکوک، در نزدیکی مرز تایلند و کامبودیا قرار گرفته است و هر ساله در سومین تعطیلات آخر هفته در ماه نوامبر گرد هم آیی فیل ها در سورین برگزار می شود. این فستیوال از صبح روز آدینه، با حرکت دست جمعی صد ها فیل از بیرون شهر به سمت ورزشگاه سری نارونگ در جنوبی ترین نقطه شهر شروع می شود و به فیل های تربیت شده از غذاهایی که در این جهت قرار داده شده پیشکش می شود. نمایش فیل ها تا آخرین روز تعطیلات ادامه پیدا می نماید و در سرانجام، نمایش با اجرای 2000 فیل که به شکلی سنتی آراسته شده اند به اوج خود می رسد.

منبع: الی گشت
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 830

به "هیجان انگیزترین رویدادهای گردشگری آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیجان انگیزترین رویدادهای گردشگری آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید