با آپدیت بعدی Modern Warfare بخش های بازی را جداگانه پاک کنید

به گزارش تور تایلند ارزان، فضای لازم برای نصب و اجرای جدیدترین شماره مجموعه بازی های کال آو دیوتی، مدت هاست که حسابی دردسرساز شده. مدیر تولید بازی Call of Duty: Modern Warfare رسما اعلام کرده که در آپدیت بعدی بازی برای کامپیوتر، قابلیت پاک کردن جداگانه بخش های بازی فراهم خواهد شد.

با آپدیت بعدی Modern Warfare بخش های بازی را جداگانه پاک کنید

این خبر را پاول هیل، مدیر تولید بازی مدرن وارفر در استودیوی اینفینیتی وارد اعلام کرده است. طبق گفته او، پس از آپدیت بعدی بازی (که احتمالا فردا منتشر خواهد شد)، بازی کننده های نسخه کامپیوتر این امکان را دارند تا بخش های مختلف بازی را بر حسب نیاز نگه دارند و آن هایی که نمی خواهند را پاک کنند.

گویا بخش هایی که پس از این آپدیت امکان پاک کردن آن ها وجود دارد، بخش های داستانی و Spec-Ops (همان حالت چند نفره همکاری) بازی هستند.

مدرن وارفر همان روز اول عرضه 175 گیگابایت فضا اشغال کرده بود؛ حجمی که با هر آپدیت بزرگتر و بزرگتر شده است. در حال حاضر، مدرن وارفر (به همراه وارزون) فضایی حدود 250 گیگابایت از حافظه کامپیوترها یا کنسول های افراد را اشغال می کند.

قابلیت پاک کردن بخش های بازی به صورت جداگانه روی کنسول وجود دارد؛ البته به شرطی که مدرن وارفر را روی پلی استیشن 4 به صورت دیسکی نخریده باشید. نسخه دیجیتال بازی این امکان را به بازی کننده های کنسول می دهد تا بخش های مختلف را پاک کنند.

البته که اگر نسخه کامپیوتر هم شبیه به کنسول باشد، پاک کردن بخش داستانی چیزی حدود 20 گیگابایت از حجم کلی بازی کم خواهد کرد و قرار نیست با تغییری بزرگ روبه رو شویم.

بازی های 200 گیگابایتی، که خوشبختانه فعلا به نسخه های اخیر کال آو دیوتی محدود شده اند، احتمالا به مسئله ای بزرگ در نسل جدید بازی های ویدیویی تبدیل خواهند شد. کنسول های نسل بعد مشخصا به جای هارد دیسک از حافظه های اس اس دی استفاده می کنند و فضای محدودی ارایه می دهند و فضای اس اس دی هم (که احتمالا به الزامی حتی در بازی های کامپیوتر تبدیل خواهد شد) ارزان نیست.

حجم دستینی 2 هم چند وقتی است که به 150 گیگابایت رسیده، اما قرار است در آپدیت بزرگ بعدی و با حذف تعدادی از بخش های بازی (که توسط کمتر از 5 درصد بازی کننده ها استفاده می شدند)، حجم بازی به 50 تا 60 گیگابایت کاهش پیدا کند.

می دانیم که برای شماره جدید کال آو دیوتی یعنی Black Ops Cold War چنین اتفاقی رخ نمی دهد، اما امیدواریم سازندگان این مجموعه بازی ها با توجه به فضای محدود کنسول های نسل بعد و مشکل همیشگی دانلود آپدیت های 20 تا 30 گیگابایتی، فکری به حال نسخه های آینده بازی های خود کنند.

منبع: توییتر

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1408

به "با آپدیت بعدی Modern Warfare بخش های بازی را جداگانه پاک کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با آپدیت بعدی Modern Warfare بخش های بازی را جداگانه پاک کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید