درجه سختی Doom Eternal متفاوت از گذشته طراحی شده است

دنباله بهترین اکشن اول شخص چند سال اخیر، قرار است از همه نظر بزرگتر شده و پیشرفت نموده باشد. بازی Doom Eternal مجموعه ای از مکانیک ها و سیستم های مختلف را در مقایسه با قسمت قبلی Doom معرفی می نماید و در عین حال هم تغییراتی بزرگ و اساسی نموده است. تغییرات گیم پلی بازی به جای خود، کارگردان Doom Eternal به تازگی درباره چگونگی تنظیم درجه سختی این بازی هم صحبت نموده است.

درجه سختی Doom Eternal متفاوت از گذشته طراحی شده است

جهت دریافت مشاوره خدمات کاتالوگ درجدول از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

هوگو مارتین (Hugo Martin)، کارگردان Doom Eternal، طی مصاحبه ای که با وب سایت گیم اسپات داشته، گفته است که آن ها درجه های سختی مختلف بازی را طوری طراحی نموده اند تا عناصر مختلف بازی در تمام درجه های مختلف حضور داشته باشند؛ طوری که بازی نماینده ها در تمام درجه های سختی بازی، برای پیروزی احتیاج به استفاده از تمام مکانیک ها و سیستم های بازی دارند.

مارتین با اشاره به قسمت قبلی بازی Doom گفته است: دشمنان در هر درجه سختی رفتاری کاملا متفاوت از خود نشان می دادند. در واقع دشمنان در درجه های سختی بالاتر، در حملات خود دقیق تر می شدند. در هر درجه سختی بار باید عکس العمل متفاوتی نسبت به حملات نشان می دادید. فاصله ای که از آن گلوله آتشین که به شما شلیک می شد تفاوت می کرد و شما باید نحوه جاخالی دادن خود را تغییر می دادید.

این نوع تنظیم درجه سختی در Doom Eternal کنار گذاشته شده است و به جای آن، سازندگان بازی تصمیم گرفته اند تا مکانیک های بازی را در درجه های سختی مختلف، دوباره تنظیم نمایند. فرقی نمی نماید روی درجه سختی آسان Doom Eternal را تجربه می کنید یا درجه سختی کابوس، دشمنان بازی در هر دو درجه سختی از تمام قابلیت های خود استفاده می نمایند.

درجه های سختی Doom Eternal طوری تنظیم شده اند تا دشمنان روی درجه های سختی بالاتر، بیشتر از حرکات سنگین خود استفاده نمایند و صدمه بیشتری به شما بزنند. هوگو مارتین بازی را به یک مسابقه بوکس تشبیه کرد و ادامه داد: روی درجه سختی آسان، حریف شما مشت های معمولی زیادی به سمت تان رها می نماید و سپس صبر می نماید تا نوبت شما گردد. شما مشت های معمولی خود را می زنید، حریف شما هم مشت های معمولی خود را می زند، حالا نوبت این است که یکی از شما مشت سنگین خود را رو کند. روی درجه سختی کابوس، همه بی وقفه و در همه حال مشغول زدن مشت های سنگین هستند.

کارگردان Doom Eternal می گوید که تمرکز اصلی آن ها به هنگام تنظیم و طراحی درجه های سختی مختلف بازی، میزان اشتباهات و خطاهایی است که بازی نماینده جای دارد انجام دهد. هوگو مارتین شرح داده: سوال نباید این باشد که الان چه کاری باید انجام دهم، بلکه موضوع اصلی، مهارت پیدا کردن در انجام آن کار است. دو پایه اصلی، تعداد تصمیم هایی هستند که بازی نماینده باید در دقیقه بگیرد و سپس تعداد خطاهایی که او اجازه دارد در هر دقیقه انجام دهد.

اعداد و ارقام مختلف در درجه های سختی مختلف Doom Eternal طوری تنظیم شده اند تا شما را مجبور به مدیریت منابع و حرکت در جریان بازی نمایند؛ اعداد و ارقامی مثل میزان مهمات، میزان صدمه سلاح ها، تعداد دشمنان و چیزهایی مثل آن. مارتین در این باره گفته است: این کار باعث می گردد تا تمام بازی نماینده ها، چه کسانی که مهارت دارند و چه کسانی که ندارند، Doom را درست بازی نمایند و ما مطمئن هستیم که در نتیجه آن، همه افراد تجربه ای درگیرنماینده تر خواهند داشت.

بازی Doom Eternal برای عرضه در روز 1 فروردین سال 1399 برنامه ریزی شده است. این بازی روی پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه خواهد شد. نسخه ای هم برای عرضه روی نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده که تاریخ عرضه مشخصی ندارد.

منبع: گیم اسپات

ببینید:

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 23 بهمن 1398 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 825

به "درجه سختی Doom Eternal متفاوت از گذشته طراحی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درجه سختی Doom Eternal متفاوت از گذشته طراحی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید