تور فرانسه ارزان: با برترین رستوران های پاریس آشنا شوید

به گزارش تور تایلند ارزان، سفر به پاریس بدون امتحان کردن غذاهای خوشمزه و مجذوب کننده این شهر تکمیل نخواهد شد. در هر حال بخش مهمی از سفر امتحان کردن غذاهای مقصد در رستوران یا کافه های مطرح آن است. بنابراین شناخت برترین ها همواره سفر را راحت تر خواهد نمود. با مجله گردشگری خبرنگاران همراه شوید تا با برترین رستوران های پاریس آشنا شوید و تجربه بهتری از سفرتان به این مقصد رویایی و خاص داشته باشید.

تور فرانسه ارزان: با برترین رستوران های پاریس آشنا شوید

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

La Poule Au Pot

لا پول او پات (La Poule Au Pot) یک رستوران آرام و رمانتیک است که در فاصله کوتاهی از موزه لوور پاریس قرار گرفته است. بنابراین می توانید پس از بازدید از موزه لوور با 5 دقیقه پیاده روی به این رستوران بیایید و روزتان را تکمیل کنید. این رستوران یکی از قدیمی ترین رستوران های پاریس است که با وجود بازسازی های انجام گرفته هنوز حس و حال پاریس قدیم در آن احساس می گردد. بنابراین اگر دوست دارید در سفرتان، پاریس قدیم را نیز تجربه کنید حتما یک وعده غذایی خود را به این رستوران اختصاص دهید. اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که منوی رستوران نیز هنوز شامل غذاهای کلاسیک فرانسوی می گردد. پس آماده امتحان کردن غذاهای تازه باشید.

Mokus

اگر هنوز آماده امتحان کردن غذاهای تازه نیستید و در سفرتان به مرکز فرانسه تمایل دارید پیتزا بخورید، یکی از برترین رستوران های پاریس در اطراف برج ایفل رستوران ماکوس است. بنابراین می توانید پس از بازدید از برج ایفل یک غذای نسبتا مالی و ارزان در این رستوران که با دکوراسیونی زیبا و چشمگیر چیده شده است بخورید. علاوه بر اینها در نزدیکی این رستوران ایستگاه مترو قرار گرفته و علاوه بر برج ایفل، می توانید از دیگر جاهای دیدنی پاریس مانند آکواریوم، موزه دریانوردی ملی پاریس و طاق پیروزی نیز در فاصله بسیار کمی از این رستوران قرار دارند به طوری که رسیدن به هر کدام با چند دقیقه پیاده روی ممکن است.

Les Cocottes

کوکوتس را هم می توانید در لیست معروفترین رستوران ها و کافه ها در پاریس قرار دهید. کوکوتس یک کافه آرام و دلنشین در نزدیکی برج ایفل است که در عین حال که دکور مدرنی دارد و غذاهای کلاسیک و اصطلاحا سنتی فرانسوی سرو می نماید. اگر به موقع به این کافه برسید شانس نشستن در فضای باز آن را خواهید داشت. اگر علاقه ای به غذاهای فرانسوی ندارید، نگران نباشید چرا که در منوی این رستوران حتما غذاهایی که می شناسید و با طبع شما سازگار است را خواهید یافت.

Le Rigmarole

رستوران ریگمارول یکی از برترین رستوران های پاریس است که به سبک ژاپنی دکور شده اما علاوه بر غذاهای ژاپنی، شانس امتحان کردن طعم غذاهای ایتالیایی و فرانسوی را نیز در این رستوران خواهید داشت. با توجه به محبوبیت بالایی که این رستوران دارد احتمال اینکه سرزده به رستوران بروید و جای خالی بیابید، کم است. بنابراین پیشنهاد می کنیم پیش از مراجعه به این رستوران حتما برای خودتان جا رزرو کنید.

Joia

اگر دوست دارید در سفرتان به پاریس، دستپخت یکی از مطرح ترین سرآشپزهای دنیا را امتحان کنید حتما به رستوران جویا سر بزنید. سرآشپز این رستوران در سال 2015 به عنوان برترین سرآشپز زن دنیا شناخته شد و جویا دومین رستورانی محسوب می گردد که راه اندازی است. اغلب غذاهای این رستوران غذاهای فرانسوی منطقه باسک هستند، بنابراین خودتان را برای امتحان کردن طعم های کاملا متفاوت و تازه آماده کنید. اما اگر هم اهل ریسک کردن و امتحان غذاهایی تازه نیستید، در این رستوران می توانید انواع برگر را نیز سفارش دهید. اگر به موزه گردی علاقه دارید، با فاصله کمی از این رستوران می توانید از موزه شکلات شهر پاریس بازدید کنید.

Corso

برای علاقه مندان به غذاهای ایتالیایی، رستوران ایتالیایی کورسو یکی از برترین رستوران های پاریس خواهد بود. در این رستوران می توانید غذاهای بدون گلوتن سفارش دهید و با توجه به اینکه تا دیروقت باز است، می توانید امتحان کردن غذاهای آن را به شب موکول کنید. رستوران کورسو با فاصله کمی از موزه لوور قرار گرفته است و با توجه به نزدیک بودن آن به ایستگاه مترو، به راحتی می توانید پس از بازدید از این موزه بی نظیر به این رستوران بروید و یک غذای متفاوت را امتحان کنید.

Clamato

از غذاهای فرانسوی و ایتالیایی خسته شده اید؟ در رستوران کلاماتو می توانید غذاهای دریایی را امتحان کنید. منوی غذای این رستوران هرروز تغییر می نماید، بنابراین اگر دو روز پشت سر هم به این رستوران سر بزنید، باز هم غذاهای متنوعی در منو خواهید یافت. فضای این رستوران نیز کلاسیک و کوچک است، بنابراین انتظار یک رستوران لوکس از کلاماتو نداشته باشید. اما در مقابل اگر در پی یک رستوران ارزان در پاریس برای صرف غذاهای دریایی هستید، این رستوران می تواند برترین گزینه باشد.

Le Bal De La Marine

یکی از نزدیک ترین رستوران ها به برج ایفل رستوران بال دو لا مارین است که چشم اندازی زیبا از رود سن و برج ایفل دارد. اگر یک روز گرم در پاریس سپری می کنید، نشستن در کنار رود سن و امتحان کردن غذاهای متنوع این رستوران می تواند تجربه خاصی برایتان باشد. با توجه به لوکیشن رستوران تقریبا در هر ساعتی که وارد آن شوید، با جمعیت زیادی روبرو خواهید شد. این رستوران برای شام و ناهار غذاهای فرانسوی سرو می نماید، اما در طول روز می توانید نوشیدنی های خاص فرانسوی را نیز در آن امتحان کنید.

Jules Verne

رستوران ژول ورن یکی از برترین و لوکس ترین رستوران های پاریس است که در طبقه دوم برج ایفل قرار گرفته است. بنابراین باید انتظار داشته باشید غذاهای این رستوران به نسبت سایر رستوران های معرفی شده گرانتر باشد. اما اگر دوست دارید حین غذا خوردن، چشم اندازی از شهر پاریس را ببینید و در یک رستوران لوکس با دکوراسیونی مجذوب نماینده غذا بخورید، رستوران ژول ورن ارزش امتحان کردن خواهد داشت.

Arnaud Nicolas

برای امتحان کردن انواع استیک به آرناد نیکولاس یکی از برترین رستوران های شهر پاریس بروید. این رستوران نیز از جمله برترین رستوران های پاریس به شمار می رود که می توانید اطراف برج ایفل بیابید. فضای داخلی این رستوران با دیوارهای سنگی بسیار مجذوب نماینده و خاص دکور شده است. اما اگر زمانتان برای نشستن در رستوران کم بود، می توانید غذای مورد نظرتان را سفارش داده و همراهتان ببرید.

سخن پایانی

وقتی بلیط هواپیما پاریس را رزرو می کنید و آماده رفتن به یکی از برترین شهرهای اروپا می شوید، در کنار تمام جاذبه ها، از غذا نیز نمی توان به سادگی گذشت. رستوران گردی در پاریس و امتحان کردن غذاهای خاص و متفاوت، از جمله کارهایی است که باید در این شهر انجام داد. البته در بسیاری از مواقع پیدا کردن رستورانی که هم کیفیت خوبی داشته باشد، هم غذایش باب میل و قیمت ها ارزان باشد، سخت است.

برای آسان تر کردن جهت سفرتان به مرکز فرانسه در این مقاله 10 تا از برترین رستوران های پاریس را معرفی کردیم که هر کدام منوهای متنوع و غذاهای متفاوتی را ارائه می نمایند. نزدیک بودن این رستوران ها به جاذبه های اصلی شهر پاریس می تواند از جمله نقاط مثبت آن ها محسوب گردد.

تا حالا غذاهای فرانسوی را امتحان کردید؟ تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ویدا نور محمدی

منبع: فلای تودی
انتشار: 18 تیر 1401 بروزرسانی: 18 تیر 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2231

به "تور فرانسه ارزان: با برترین رستوران های پاریس آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: با برترین رستوران های پاریس آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید