با به صرفه ترین تب لت های موجود در بازار آشنا شوید

به گزارش تور تایلند ارزان، اگرچه بازار تبلت ها با ظهور تلفن های هوشمند جدیدتر تقریبا کوچک تر از همواره شده اما هنوز هم جادوی تبلت ها، ویژگی های حیرت انگیز خودش را دارد.

با به صرفه ترین تب لت های موجود در بازار آشنا شوید

حالا که تلفن های هوشمند با صفحه نمایش های کم حاشیه، عظیم تر از قبل به نظر می رسند، تبلت ها دیگر گزینه های مناسبی برای استفاده روزمره نیستند. این روزها تبلت ها به محصولاتی تبدیل شده اند که برای تماشای فیلم و سریال، مطالعه اخبار، کتاب ها و مجله ها، نوشتن مقالات و ارائه کنفرانس ها یک گزینه ایده آل هستند. اگر به دنبال یک تبلت به صرفه و جذاب هستید، گزینه های این لیست را از قلم نیاندازید.

Lenovo Tab 3 7 Plus

قیمت: حدود 1.450.000 تومان

تبلت های سیم کارت خور هنوز هم یکی از محبوب ترین مدل های بازار هستند. این تبلت هفت اینچی با 16 گیگابایت حافظه داخلی (با پشتیبانی از حافظه میکرو اس دی) و دو گیگابایت حافظه رم، با پشتیبانی دو سیمکارت و البته امکان برقراری تماس تلفنی، یکی از بهترین گزینه های بازار است. طراحی مدرن و صفحه نمایش این تبلت، جذابیت های آن را بیشتر هم می نماید. اگر به دنبال خرید یک تلفن همراه با صفحه نمایش عظیم هستید، این تبلت قیمت بسیار بهتری از بیشتر تلفن های هوشمند رده قیمتی خود دارد.

Lenovo Tab 4 8 4G

قیمت: حدود 1.600.000 هزار تومان

صفحه نمایش های عظیم، همواره طرفداران خاص خودشان را دارند. این تبلت با صفحه نمایش باکیفیت هشت اینچ سخت افزاری مشابه با مدل هفت اینچی لنوو دارد. امکان تماس تلفنی همچنان برقرار است و طراحی جذاب و اندروید نسخه 8، ویژگی های مثبتی هستند که این تبلت را در رنج قیمتی خود به محصولی متفاوت تبدیل می نماید. باطری 4850 میلی آمپری Tab 4 8 4G برای یک روز پرکار و شلوغ، کاملا مناسب است.

Galaxy Tab A 10.1 2019 LTE Samsung

قیمت: حدود 3.000.000 میلیون تومان

کره ای ها به همان میزان که بازار تلفن های هوشمند را قبضه نموده اند، در کوشش هستند تا در بازار تبلت ها هم پیروز باشند. این تبلت 10.1 اینچی که یادآور محصولات قدیمی سری محبوب Galaxy Tab است با حافظه داخلی 32 گیگابایت (با پشتیبانی از حافظه میکرو اس دی) و حافظه رم 2 گیگابایتی به باطری قدرتمند 6150 میلی آمپری مجهز شده تا با قابلیت تماس تلفنی و نصب سیمکارت، یک گزینه فوق العاده باشد. دوربین عقب 8 مگاپیکسلی با فلاش که توانایی زوم دیجیتال تا چهار برابر را دارد، تصاویر قابلی قبولی را ثبت می نماید و دوربین 5 مگاپیسکلی سلفی تبلت هم برای تماس های تصویری کافی است. سامسونگ در این تبلت از پورت ارتباطی USB Type-C استفاده نموده و بروزرسانی آن به اندروید 9، یک تبلت کاملا مدرن را به شما می دهد.

در این زمینه بخوانید:

بهترین تلفن های هوشمند که با کم تر از دو میلیون تومان می توانید بخرید

Galaxy Tab A 8.0 2019 LTE Samsung به همراه قلم S Pen

قیمت: حدود 3.550.000 تومان

نخستین بار در Galaxy Note بود که سامسونگ از قلم S Pen رونمایی کرد. این قلم مدرن و جذاب در طول 10 سال ها فعالیت کره ای ها در بازار تلفن های هوشمند جذاب تر شد و حالا مدتی است که در دنیای تبلت های سامسونگ هم حضور دارد. البته که Galaxy Tab A 8.0 2019 علاوه بر قلم هوشمند، قابلیت نصب سیمکارت و مکالمه را هم پشتیبانی می نماید. حافظه 32 گیگابایت و حافظه رم 3 گیگابایتی این تبلت شاید کافی باشد اما سامسونگ پشتیبانی از حافظه میکرو اس دی تا ظرفیت 512 گیگابایت را هم به این محصول هشت اینچی اضافه نموده تا در کنار صفحه نمایش باکیفیت هیچ محدودیتی برای کاربر وجود نداشته باشد. اگرچه دوربین های Galaxy Tab A 8.0 2019 سخت افزاری مشابه با Galaxy Tab A 10.1 2019 دارد اما باطری 4200 میلی آمپری این تبلت، شاید برای کسانی که استفاده زیادی از گجت خود دارند، چندان مناسب نباشد.

iPad 10.2 inch 2019 WiFi

قیمت: حدود 4.800.000 تومان

آی پدها همواره گران ترین محصولاتی هستند که در بازار تبلت ها وجود دارد. البته که مخترع تبلت های امروزی هم اپل است و قیمت بالای محصولات آن، همواره کیفیت خاص آن ها را نشان می دهد. اما مدل 10.2 inch 2019 WiFi حالا به صرفه ترین آی پد بازار هم لقب می گیرد. آی پد در سال 2019 نسبت به نسل پیشین خود 0.5 اینچ عظیمتر شده است و از کیفیت تصویر بالاتری در صفحه نمایش خود برخوردار است. پردازنده چهارهسته ای این تبلت، سرعت 2.34 گیگاهرتزی دارد و 2 گیگابایت حافظه رم در کنار 32 گیگابایت این پردازنده را همراهی می نماید. در زمینه دوربین، آیپد جدید 10.2 اینچی پیشرفتی نداشته اما طراحی متفاوت آن، نکته مثبت این آی پد مدرن است.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1499

به "با به صرفه ترین تب لت های موجود در بازار آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با به صرفه ترین تب لت های موجود در بازار آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید