با تورهای زمینی ماکت مریخ نورد استقامت آشنا شوید

به گزارش تور تایلند ارزان، در حالی که مریخ نورد استقامت ناسا هم اکنون در حال جستجوی مریخ است، یک مدل ماکت مشابه آن با میزان واقعی روز زمین یک تور برای به اشتراک گذاشتن این ماموریت با مردم شروع نموده است.

با تورهای زمینی ماکت مریخ نورد استقامت آشنا شوید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسپیس، تور گردش با استقامت با حضور مدل هایی از مریخ نورد ناسا و بالگرد نبوغ در بسیاری از مکان های ایالات متحده آمریکا طی ماه های آینده انجام خواهد گرفت.

مدل کوچک تر استقامت نیز توری خواهد داشت. اما اگر پیروز به شرکت در هیچ کدام از این رویدادها نشدید این تور به صورت مجازی نیز در دسترس خواهد بود.

استقامت در تاریخ 18 فوریه برای جستجوی نشانه های حیات روی سیاره سرخ فرود آمد. ماموریت این مریخ نورد که با همراهی بالگرد نبوغ انجام می گردد به جمع آوری نمونه هایی از سطح مریخ برای بازگرداندن به زمین در دهه 2030 می پردازد.

بسته به اینکه این تور کجا برگزار گردد ممکن است شاهد نمایش دیجیتالی از شبیه سازی دهانه جزرو باشید.

از جمله مکان هایی که این مدل ها در آن به نمایش گذاشته خواهد شد موزه پرواز در سیاتل، موزه هوا و فضا در وریجینیا و سایر شهرها مثل سان فرانسیسکو، نیویورک و شیکاگو خواهد بود.

نسخه های کوچک تر این سطح نورد و بالگرد نیز در تاریخ 30 مارس و 15 سپتامبر 2022 در دو منطقه به نمایش در خواهد آمد.

اگر پیروز به شرکت در هیچ یک از این موارد نشدید می توانید به تماشای تور مجازی آزمایشگاه پیشرانه جت ناسا بنشینید که در آن محوطه مریخ یعنی جایی که مهندسان مانورهای این سطح نورد را آزمایش می نمایند و آن را برای سیاره سرخ آماده می نمایند، قابل مشاهده است. در این فضا، نسخه مشابه مریخ نورد استقامت وجود دارد.

آزمایشگاه پیشرانه جت ناسا شامل محوطه مریخ، آزمایشگاه دستگاه های کوچک برای آزمایش فناوری های ماموریت مریخ، اتاق کنترل برای شبکه فضای عمیق که فضاپیماها را در دنیا کنترل می نماید، تاسیسات مونتاژ آزمایشگاه پیشرانه و مکانی برای ساخت سخت افزارهای سفارشی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2031

به "با تورهای زمینی ماکت مریخ نورد استقامت آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تورهای زمینی ماکت مریخ نورد استقامت آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید