برخی مدیران گلستانی در هیچ کدام از جلسات امور جوانان حاضر نشدند

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران، سید مناف هاشمی صبح یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گلستان که با موضوع فضای مجازی و اشتغال برگزار گردید، اظهار کرد: مدیران استانی نباید بدون هدف در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان شرکت نمایند و قابل قبول نیست که سال گذشته چند مدیر استانی در هیچ جلسه ای شرکت نکردند.

برخی مدیران گلستانی در هیچ کدام از جلسات امور جوانان حاضر نشدند

وی اضافه نمود: مدیران باید موضوع مهم حوزه جوانان را که رئیس جمهور هم روی آن تاکید نموده جدی بگیرند و اصلی ترین مشکل جوانان اشتغال، ازدواج و مسکن است.

هاشمی توضیح داد: وظیفه ذاتی بسیاری از مدیران فعالیت در حوزه جوانان است و به طور مثال کمیته امداد قرار است دو هزار واحد مسکن برای جوانان استان احداث کند.

وی ادامه داد: جوانان متولی مشخصی در کشور ندارند و همواره مسائل آنها در حوزه های مختلف تقسیم گردیده است.

استاندار گلستان گفت: امیدوارم مدیران دستگاه های اجرایی استان گلستان موضوع جوانان را با جدیت بیشتری دنبال نمایند و این جزو تاکیدات است.

هاشمی با اشاره به ایحاد اشتغال در استان گلستان، توضیح داد: در حوزه اشتغال جوانان ایجاد 30 هزار شغل در برنامه ما قرار گرفته است و تا کنون هفت هزار شغل در سامانه وزارت کار ثبت گردیده که فاصله زیادی با تحقق کامل آن داریم.

وی افزود: استان گلستان در حوزه اشتغال روستایی رتبه چهارم و در تسهیلات برای برطرف موانع فراوری رتبه پنجم کشور را در اختیار دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 98

به "برخی مدیران گلستانی در هیچ کدام از جلسات امور جوانان حاضر نشدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخی مدیران گلستانی در هیچ کدام از جلسات امور جوانان حاضر نشدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید