تنزل صندلی جهانی آمریکا نزد مردم آلمان و فرانسه

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، نتایج حاصل از یک نظرسنجی حاکی از آن است که اعتبار آمریکا در مقام کشوری که ادعای اداره دنیا را دارد، در کشورهای اروپایی مثل فرانسه و آلمان، خدشه دار شده است.

تنزل صندلی جهانی آمریکا نزد مردم آلمان و فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

در آستانه سفر اروپایی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، نظرسنجی صورت گرفته از سوی بنیاد جرمن مارشال، حاکی از آن است که این کشور به صندلیی که قبل از شیوع کرونا داشت؛ بازنگشته حال آنکه به رغم همه کوشش های واشنگتن برای اعتبار زادیی از دولت پکن به اتهام دخیل بودن در همه گیری کووید 19، چین در جهت احیای اعتبار جهانی است.

اگرچه بالاترین میزان مرگ و میر ناشی از کووید 19 در آمریکا، در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ ثبت شد؛ با این حال، بعد از روی کار آمدن بایدن هم نظر مردم فرانسه و آلمان نسبت به تنزل صندلی جهانی آمریکا تغییر نکرده است.

تنها 51 درصد مردم آلمان به آمریکا به چشم شریکی قابل اعتماد نگاه می نمایند که این رقم در فرانسه 60 درصد و در انگلیس 67 درصد است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1835

به "تنزل صندلی جهانی آمریکا نزد مردم آلمان و فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنزل صندلی جهانی آمریکا نزد مردم آلمان و فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید