3600 نیروی آمریکایی در مرز مکزیک می مانند

به گزارش تور تایلند ارزان، یکی از سخنگوهای پنتاگون گفت، 3600 نیروی آمریکایی در سراسر سال اقتصادی کنونی در مرز کشور با مکزیک باقی می مانند.

3600 نیروی آمریکایی در مرز مکزیک می مانند

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کریس میچل، یکی از سخنگوهای پنتاگون در بیانیه ای اظهار داشت: حدود 3600 پرسنل نیروی آمریکا که از ماموریت حفاظت مرزی با مکزیک پشتیبانی می نمایند تا انتها سال اقتصادی جاری میلادی در این منطقه باقی می مانند.

این سربازان به پشتیبانی لجستیکی وزارت امنیت کشور و حفاظت مرزی و گمرکات آمریکا و بعلاوه تامین امنیت برای مرزی جنوبی ایالات متحده می پردازند.

روز پنجشنبه، کاخ سفید اظهار داشت که جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا به کنگره اطلاع داده که شرایط فوق العاده ملی دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق را در مرز جنوبی کشور لغو نموده است.

جان کربی، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا به خبرنگاران گفت که سربازان آمریکایی در مرز می مانند چون تامین اقتصادی استقرار آنها از سوی دولت پیشین است.

در اکتبر 2020 و ژانویه 2021، بیش از 70 هزار مهاجر غیرقانونی در مرز مکزیک با آمریکا دستگیر شدند.

تعداد مهاجران بدون اوراق هویت که از آوریل سال گذشته میلادی دستگیر شده اند، افزایش داشته است. آخرین باری که تعداد دستگیر شدگان افزایش داشت، مربوط به مه 2019 با 144 هزار و 116 مورد بازداشتی در مرز می گردد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1906

به "3600 نیروی آمریکایی در مرز مکزیک می مانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3600 نیروی آمریکایی در مرز مکزیک می مانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید