بزرگترین تهدید آسیایی استقلال را بهتر بشناسیم

به گزارش تور تایلند ارزان، به گزارش خبرنگاران، بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا شروعی طوفانی با السد در لیگ ستارگان قطر داشت تا معین گردد بزرگ ترین تهدید برای خط دفاعی استقلال در آسیا بازیکنی نیست جز بغداد بونجاح، مهاجم الجزایری تیم فوتبال السد.

بزرگترین تهدید آسیایی استقلال را بهتر بشناسیم

بونجاح در لیگ قهرمانان آسیا و تا قبل از شروع مرحله یک چهارم نهایی 9 بار موفق به گلزنی گردیده تا در کنار یوسف العربی بهترین گلزن این مسابقات باگشت. این مهاجم 26 سال سن دارد و بلندی قامتش 180 سانتی متر است. بونجاح با پیراهن شماره 11 برای تیم السد بازی می نماید و باوجود این که راست پا است اما قابلیت ضربه زدن با پای چپ را هم دارد.

بونجاح در لیگ قهرمانان فصل جاری 9 بار برای تیم السد گل زد و 2 بار هم پاس گل داد تا یکی از امتیاز آورترین بازیکنان السد باگشت. وی در 6 دیداری که در این فصل برای السد در آسیا انجام داده 18 بار شوت در چارچوب داشت که این آمار حکایت از خطرناک بودن این بازیکن دارد.

بونجاح که سابقه گل زدن به تیم پرسپولیس در مسابقات این فصل را دارد، در فصل جاری لیگ ستارگان قطر هم شروعی طوفانی داشت. وی در هفته نخست این رقابتها موفق گشت در دیداری که با پیروزی 6 بر صفر السد مقابل الخریطیات همراه بود هت تریک کند و در هفته دوم نیز 7 بار دروازه العربی را باز کرد تا در خاتمه هفته دوم با 10 گل گام بلندی به سوی آقای گل گشتن در لیگ قطر بردارد.

وقتی باید از این مهاجم بیشتر احساس خطر کرد که در خط میانی السد بازیکنان با تجربه و خلاقی همچون ژاوی و گابی بازی می نمایند.

دیدار رفت دو تیم استقلال و السد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در روز دوشنبه 5 شهریور و از ساعت 20:30 در تهران و دیدار برگشت دو تیم در تاریخ 26 شهریور به میزبانی السد در دوحه برگزار می گردد و تیم برنده در مجموع دو دیدار می تواند راهی مرحله نیمه نهایی آسیا گردد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 9 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 92

به "بزرگترین تهدید آسیایی استقلال را بهتر بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین تهدید آسیایی استقلال را بهتر بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید