بهترین جاذبه های سامویی

به گزارش تور تایلند ارزان، سامویی شهری با زیبایی‌های فراوان بوده و طبیعتی شگرف دارد. سامویی ترکیبی کامل از جاذبه‌های تاریخی، تفریحی، طبیعی دارد و یکی از مهمترین شهرهای توریستی کشور تایلند است.

بهترین جاذبه های سامویی

معبد بودای بزرگ سامویی

یکی از جاذبه های محبوب و شناخته شده تور تایلند در این جزیره، بودای بزرگ می‌باشد که روکشی از طلا دارد. این معبد در سال 1972 ساخته شده، روی صخره ای کوچک در شمال شرقی سامویی قرار گرفته است. مجسمه بودای بزرگ بسیار بزرگ می‌باشد و از کیلومترها فاصله می توان آن را مشاهده کرد. در تور تایلند به شما توصیه می‌کنیم بازدید از این جاذبه را در برنامه سفر خود قرار بدهید.

آبشار ناموآنگ سامویی

آبشار ناموآنگ در واقع دو آبشار با ارتفاع های 18 و 80 متر است که از زیباترین آبشارهای تور تایلند در این جزیره به شمار می‌رود. در اطراف آبشار جنگل های گرمسیری وجود دارد که زیبایی آن را پند برابر کرده است. در مسیر آبشار امکان فیل سواری وجود دارد . استخرهای کوچک پایین آبشار مکان مناسبی برای شنا کردن است.

آکواریوم سامویی

آکواریوم یکی دیگر از جاذبه های سامویی که بسیار مورد علاقه خانواده هاست . کاوش در دنیای زیر آب خلیج تایلند ، با تنوع غنی از ماهی های گرمسیری و موجودات دریایی شامل شیر دریایی ، پرنده عجیب و غریب و ببر . اگر در سفرتان بچه همراه دارید ، حتما از این مکان بازدید نمایید. آکواریم سامویی بچه ها را به وجد می آورد.

باغ پروانه ها سامویی

از دیگر دیدنی های معروف سامویی می توان باغ پروانه ها را نام داد. این باغ که در جنوب شرقی سامویی قرار دارد ، باغی بزرگ در فضای باز می‌باشد که توسط توری بسته شده. با رفتن به این باغ غرق در کلکسیون رنگ، با صدها گونه ی مختلف پروانه خواهید شد. البته در این باغ حشرات دیگر نیز برای بازدید وجود دارد.

انتشار: 20 دی 1396 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 62

به "بهترین جاذبه های سامویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاذبه های سامویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید