بهترین هتل های پاتایا

به گزارش تور تایلند ارزان، پاتایا شهری زیبا و ساحلی است و یکی از مهمترین شهرهای توریستی تور تایلند برای بازدید می‌باشد. در این مقاله شما را با بهترین هتل‌هایی که در شهر پاتایا می‌توانید به بازدید آن ها بروید، آشنا خواهیم گفت.

بهترین هتل های پاتایا

هتل تفریحگاه ساحلی رویال کلیف (Royal Cliff Beach Resort) در تور تایلند

يك محيط دور از هياهو ،مجلل ،مشرف به تنگه، كاملا مستقل كه 5 كيلومتر با جنوب پاتايا فاصله دارد را به ميهمانان ارائه می‌دهد. شما مي توانيد از انواع تفريحات مانند زمين تنيس ،اجاره دوچرخه ،خدمات سونا ،آبگرم و ماساژ ،بيليارد واستخر كودكان استفاده ولذت ببريد. سالن زيبایی مستقر در هتل نيازهای آرايشی شما را برآورده مي سازد. هتل دارای صرافی و خود پرداز در تور تایلند می‌باشد.

هتل ویستا (Vista) در تور تایلند

هتل Vista، در مجاورت مرکز شهر پاتایا و ساحل شنی طلایی آن واقع و اقامت راحتی را به همراه اینترنت رایگان و مرکز آب گرم لوکس به میهمانان ارائه میدهد. اتاق های هتل Vista، به سبک مدرن تزئین و از تلویزیون LCD، محیط کار وسیع، اینترنت رایگان و پرسرعت برخوردار میباشند. اتاق ها، شبانه روز نظافت میشوند. میهمانان عزیز، از آبتنی در استخر آب شور هتل لذت برده و در مرکز بدنسازی آن به ورزش بپردازید. همچنین در تور تایلند میتوانید از خدمات و معالجات ماساژ درمانی مرکز آب گرم مجلل هتل بهره مند گردید.

هتل فوراما جامتین بیچ (Furama Jomtien Beach) در تور تایلند

به میهمانان خود امکاناتی از قبیل پارکینگ رایگان، 2 استخر روباز، رستوران، کافه و اتاقهایی با چشم انداز خلیج سیام ارائه میدهد. اتاق های هتل از تراس اختصاصی، تلویزیون با کانال های شهری و سیستم تهویه مطبوع برخوردار میباشند. اینترنت نیز، با پرداخت هزینه در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت. میهمانان میتوانند در مرکز بدنسازی هتل به ورزش پرداخته و یا در تریا کنار استخر، به صرف خوراک های سبک و نوشیدنی بپردازند. انواع خوراکهای تایلندی و بین المللی در رستوران Garden، شبانه روز سرو می‌شود.

انتشار: 18 آذر 1396 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 48

به "بهترین هتل های پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید