بیش از 9 میلیون نفر از مردم ایتالیا در فقر زندگی می نمایند

به گزارش تور تایلند ارزان، خبرنگاران: بر اساس آخرین گزارش مرکز ملی آمار ایتالیا بیش از 9 میلیون نفر از مردم این کشور در فقر زندگی می نمایند که از این تعداد نزدیک به 5 میلیون نفر در فقر مطلق به سر می برند.

بیش از 9 میلیون نفر از مردم ایتالیا در فقر زندگی می نمایند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ بر اساس آخرین گزارش مرکز ملی آمار ایتالیا بیش از 9 میلیون نفر از مردم این کشور در فقر زندگی می نمایند که از این تعداد حدود 5 میلیون نفر در فقر مطلق به سر می برند.

مرکز ملی آمار ایتالیا امروز با انتشار گزارشی گفت نزدیک 16 درصد از کل جمعیت این کشور در سال 2013 فقیر هستند که نسبت به سال قبل 2 درصد افزایش یافته است. همچنین 8 درصد جمعیت ایتالیا معادل 4 میلیون و هشتصد هزار نفر در فقر مطلق به سر می برند.

لیندا لورا سابادینی یکی از مسئولین مرکز ملی آمار ایتالیا می گوید:از ابتدای بحران مالی در سال 2008 اولین بار است که میانگین نسبی و مطلق فقرا در ایتالیا در بین همه طبقات اجتماعی با افزایش روبرو بوده است.

بر اساس این گزاش فقر مطلق به معنای ناتوانی از خرید نیازهای اولیه برای اداره زندگی در حداقل ممکن تعریف شده است. این گزارش همچنین نسبت سقوط درصد بیشتری از جمعیت ایتالیا به زیر خط فقر هشدار داده است.

کشور ایتالیا از اواخر سال 2011 در بحران مالی سقوط کرد و میزان بیکاری در ماه می سال جاری(اردیبهشت) به رقم بی سابقه 12 درصد رسید.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 389

به "بیش از 9 میلیون نفر از مردم ایتالیا در فقر زندگی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 9 میلیون نفر از مردم ایتالیا در فقر زندگی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید