تاسیس 10 مرکز بین المللی پیغام نور در داخل کشور

به گزارش تور تایلند ارزان، رئیس دانشگاه پیغام نور گفت: طبق برنامه استراتژیک و هدف گذاری که در سال 98 انجام داده ایم تعداد نمایندگی ما در خارج از کشوراز مرز 40 عدد می گذرد و 10 مرکز بین المللی دیگر در داخل کشورتاسیس خواهیم کرد.

تاسیس 10 مرکز بین المللی پیغام نور در داخل کشور

محمد رضا زمانی رئیس دانشگاه پیغام نور در گفت و گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با اشاره به طرح ساماندهی واحدهای دانشگاهی گفت: یکی از مهم ترین اولویت های دانشگاه پیغام نور ماموریت گرا کردن واحد های مختلف دانشگاهی بر اساس شرایط منطقه ای و اقلیم جغرافیایی است.

وی اضافه کرد: با تعیین کردن ماموریت خاص برای هر واحد دانشگاهی در استان های مختلف از ظرفیت و پتانسیل موجود در مناطق متنوع استفاده می گردد به طور مثال اگر در یک واحد دانشگاهی محصول خرما یا سنگ قیمتی شغل اصلی آن شهر باشد باید ماموریت دانشگاه از نظر علمی وپژوهشی به نوع محصول و سبک زندگی افراد بپردازد.

زمانی توضیح داد: اجرای طرح ماموریت گرا کردن سراسری دانشگاه پیغام نور اکنون در مرحله مطالعه واقع شده است که پس از آن بعد از برطرف ملزومات قانونی به سرعت اجرا می گردد.

رئیس دانشگاه پیغام نور گفت: طبق برنامه استراتژیک و هدف گذاری که در سال 98 انجام داده ایم تعداد 40 نمایندگی ما در خارج از کشور افزایش یافته و 10 مرکز بین المللی دیگر در داخل کشورتاسیس خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 325

به "تاسیس 10 مرکز بین المللی پیغام نور در داخل کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاسیس 10 مرکز بین المللی پیغام نور در داخل کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید