دانشگاه تهران میزبان بزرگترین گردهمایی مدیران منابع انسانی کشور

به گزارش تور تایلند ارزان، ششمین کنفرانس مدیریت منابع انسانی به عنوان بزرگترین رویداد حوزه منابع انسانی کشور به صورت آنلاین و با مشارکت بیش از یک هزار نفر از مدیران و کارشناسان حوزه منابع انسانی، 19 و 20 بهمن ماه 1400 برگزار می گردد.

دانشگاه تهران میزبان بزرگترین گردهمایی مدیران منابع انسانی کشور

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران،آرین قلی پور، دبیر علمی ششمین کنفرانس مدیریت منابع انسانی، گفت: در این کنفرانس دو روزه بیش از 40 نفر از اساتید و متخصصین حوزه منابع انسانی کشور به ارائه سخنرانی خواهند پرداخت و آخرین دستاوردهای حوزه مدیریت منابع انسانی آنالیز و ارائه خواهد شد.

عضو هیئت علمی گروه مدیریت دولتی دانشگاه تهران در تشریح مهمترین موضوعاتی که در این رویداد دو روزه ارائه خواهد شد، به انسان گرایی به عنوان راهبرد تعالی سازمان در عصر دیجیتال، توسعه فرهنگ دیجیتال در سازمان ها، تحلیلی بر استانداردهای جهانی کانون های ارزیابی و توسعه، عملگرایی سازمانی، مدیریت منابع انسانی برندمحور و … اشاره نمود.

مهرداد شرافت، دبیر اجرایی ششمین کنفرانس مدیریت منابع انسانی نیز در این باره گفت: این رویداد دو روزه به صورت آنلاین برگزار می گردد و چهار سالن همزمان به برگزاری و حضور سخنرانان اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: بعلاوه در مراسم اختتامیه این کنفرانس، نتایج پنجمین ارزیابی ملی جایزه مدیریت منابع انسانی مدل 34000 اعلام خواهد شد. در این جایزه پس از گذراندن شرکت ها و سازمان های مختلف از ارزیابی های اجرا شده، تعداد 44 شرکت جهت مشارکت در پنجمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی به کمیته ارزیابی نهایی معرفی شده اند.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، برنامه کامل کنفرانس شامل سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی به وسیله وب سایت این رویداد به نشانی https://hrmconf.ir در دسترس است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 2148

به "دانشگاه تهران میزبان بزرگترین گردهمایی مدیران منابع انسانی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه تهران میزبان بزرگترین گردهمایی مدیران منابع انسانی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید