تخصیص 66 میلیارد ریال از اعتبارات صندوق توسعه ملی به طرحهای آبرسانی روستایی رضوانشهر

به گزارش تور تایلند ارزان، محمود قاسمی با تاکید بر بازسازی شبکه های آبرسانی فرسوده و ارتقای پمپ ها؛ خواهان برطرف مسائل مجتمع آبرسانی روستایی بیجارکن شد.

تخصیص 66 میلیارد ریال از اعتبارات صندوق توسعه ملی به طرحهای آبرسانی روستایی رضوانشهر

به گزارش خبرنگاران گیلان، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت در نشست با فرماندار رضوانشهر با بیان اهمیت پایداری آب در پونل و لزوم احداث مخزن ذخیره آب توضیح داد: با همکاری و مساعدت فرمانداری نسبت به تملک زمین جهت احداث مخزن ذخیره اقدام خواهد شد.

وی همچنین اضافه کرد: به منظور احداث مخزن و حفر چاه، نقاطی پیش بینی شده است که با انجام کارهای تملک زمین، مراحل بعدی کار نیز اجرا می گردد.

سید محسن حسینی با آنالیز دیگر طرح های آبرسانی شهرستان رضوانشهر و همچنین برنامه های سال 1400 در حوزه روستاها اضافه کرد: در سال 99 از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی 66 میلیارد ریال برای این شهرستان تخصیص یافت که در راستای افزایش جمعیت بهره مند از نعمت آب شرب هزینه خواهد شد.

وی آبرسانی به شهرها و روستاها را سخت و حساس دانست و گفت: سخت ترین و پیچیده ترین کار خدمات رسانی در حوزه آب و فاضلاب است که تامین، تصفیه، انتقال و توزیع آب را به عهده دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه کار مطالعات اجتماعی و زیست محیطی طرح فاضلاب رضوانشهر به سرانجام رسیده، گفت: پس از موافقت وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور این طرح در کمیسیون ماده 23 نهاده شده است که در قالب طرح تالش اجرا خواهد شد.

حسینی اضافه کرد: انتظار داریم کمیته برنامه ریزی شهرستان مساعدت لازم را برای اجرای طرح های آبرسانی داشته باشد.

فرماندار رضوانشهر هم در سخنانی ضمن تقدیر از مدیر امور آبفای این شهرستان گفت: با توجه به تنگناهای اقتصادی و شرایطی که وجود دارد، برطرف شکستگی ها و آبرسانی پایدار به مردم باید در اولویت باشد.

محمود قاسمی با تاکید بر بازسازی شبکه های آبرسانی فرسوده و ارتقای پمپ ها؛ خواهان برطرف مسائل مجتمع آبرسانی روستایی بیجارکن شد.

وی اضافه کرد: شرکت آبفای گیلان طرح تامین آب شرب چوکا و مسائل شبکه توزیع آب روستای شراوندیان را آنالیز و نتیجه را به فرمانداری اعلام کند.

بنابراین گزارش؛ امروز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان که در رضوانشهر حضور داشت از مجتمع آبرسانی بیجارکن بازدید و در جریان آخرین شرایط این مجتمع نهاده شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: thailandro.ir شناسه مطلب: 1751

به "تخصیص 66 میلیارد ریال از اعتبارات صندوق توسعه ملی به طرحهای آبرسانی روستایی رضوانشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص 66 میلیارد ریال از اعتبارات صندوق توسعه ملی به طرحهای آبرسانی روستایی رضوانشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید